Opbrengen van de juiste discipline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je bent gewoon lui, je bent iemand die wakker geschud moet worden maar dat zelf niet doorheeft. Aan welke factoren kan het anders liggen? Wat imo het beste helpt is vooruitgang boeken, dat zorgt meestal wel voor meer motivatie, in het begin moet je gewoon de discipline opbrengen om te gaan. Zorg dat er mensen tegen je aanzeiken wanneer je niet gaat, zodat je wel moet gaan.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik was om eerlijk te zijn in het begin ook heel erg ongemotiveerd.
      Steeds excusen zoeken om niet naar de sportschool te gaan etc.

Maar sinds ik me steeds meer ben gaan verdiepen in de materie,
      ben ik veeel gemotiveerder geraakt.

Ik denk als je ECHT weet waar je mee bezig bent,
      je het ook veel liever doet.

In plaats van het uitproberen van dingen die iedereen zegt,
      ik bedoel niet dat je niets moet uit proberen natuurlijk.

Ik zou zowiezo om te beginnen eens de zomersticky door spitten.
      En er staan bakken informatie op internet.

Ik weet niet of kennis hetzelfde effect heeft op jou,
      maar bij mij hielp het wel degelijk.
      Ben nu niet meer uit de sportschool weg te slaan.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Je bent gewoon lui, je bent iemand die wakker geschud moet worden maar dat zelf niet doorheeft. Aan welke factoren kan het anders liggen? Wat imo het beste helpt is vooruitgang boeken, dat zorgt meestal wel voor meer motivatie, in het begin moet je gewoon de discipline opbrengen om te gaan. Zorg dat er mensen tegen je aanzeiken wanneer je niet gaat, zodat je wel moet gaan.
        Nou lui is misschien niet het juiste woord.
        Het zit hem meer in het feit dat men niet de offers wil brengen die er bij komen kijken voor een betere fysiek.
        Ik krijg nog steeds vaak complimenten over dat ik een ''mooi'' lichaam heb en dan gelijk de vraag hoe ik dat toch doe, maar die zelfde mensen kijken mij raar aan als ik een blikje cole en/of taart weiger tijdens de pauze/verjaardag, no pain no gain op ieder gebied.

Comment

Zorg desnoods voor een partner die op je rekent. Daar spreek je dus mee af om te gaan trainen en dan moet je wel. Anders laat je die ander in feite stikken. Dat kan dus een manier zijn om de eerste stap te zetten. Als je alleen traint kun je nog zeggen van ik sla vandaag over, als je met iemand afspreekt die op je rekent en die dingen van jou verwacht kan je het niet maken om niet te komen en hem/haar te laten zitten.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X