De waves van WSB (en deload's)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De waves van WSB (en deload's)

1 Wave van het westside barbell schema bestaat uit 3 werkweken en 1 deload week, had ik begrepen van fallus. Ook dat de deload bestaat uit max 60% van je 1 RM.

Wat voor schema hanteer je dan? Gewoon het krachtschema op dezelfde reps alleen dan minder gewicht? Of hetzelfde krachtschema, maar dan op 60% en reps tot de dood? Of een bodybuild schema/4 dagen split en dan 10-15 reps (tot de dood op 60%) of wat?

Mij lijkt een bodybuild schema, op 60% van je 1 rm en tot de dood (dus iets van 12-20 herhalingen)
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Gewoon hetzelfde, minder gewicht. Het is een de-load dus is het logisch dat je niet door blijft gaan tot je spiervezels of motor eenheden op zijn. Gewoon 3 sets ofzo van 8-10 met de laatste set op 50-60% van wat je normaal zou doen qua gewicht.

Comment

Deload? Je roteerd je oefening. Je deload pas als je gaar bent, dat kan na 3, 5, 8 of 10 weken zijn, net wanneer je gaar bent en de gewichten niet meer omhoog gaan.
      Tijdens deload ga je gewoon een stuk lichter dan normaal, bijv. 3x8 met 60% voor een bepaalde oefening.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X