Hoe Te Beginnen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe Te Beginnen?

hallo , ik ben een jonge van 15 en ben pas begonne met trainen inverband met overgewicht. ik weet nog niet precies wat ik per dag mag doen en hoe ik dat dan het beste doe , de vraag aan jullie dus of iemand een schema voor mij heeft kwa traine of enkele nuttige tips , harstikke bedankt.

Originally posted by BandiT View Post
    hallo , ik ben een jonge van 15 en ben pas begonne met trainen inverband met overgewicht. ik weet nog niet precies wat ik per dag mag doen en hoe ik dat dan het beste doe , de vraag aan jullie dus of iemand een schema voor mij heeft kwa traine of enkele nuttige tips , harstikke bedankt.
    welkom en veel lees plezier! Op dit forum wil iedereen je helpen maar je moet zelf je schema's maken kijken bij de sticky's en je vind alles wat je wilt weten.
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

Tienerbodybuilding en de zomersticky lezen. Staan bij LEES DIT EERST op de hoofdpagina. succes
      en
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Hey Hey..

Goed van je,

Ik denk dat de Zomersticky je al aardig op weg kan helpen.
        Het is een beetje leeswerk, maar dan heb je wel wat!

Succes
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom en lees vooral de stickies goed door, o.a. deze: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post468393

Comment

re:

oke bedankt alemaal

Comment

Neem ook meteen even de regels mee... Iets met vragen naar kant en klare schema's en zo.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X