Combineren spiergroepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    aha, hoelang op 'n avond ben je gemiddeld aan het trainen dan?
    En win je er veel spiermassa mee?
    Ik train gemiddeld genomen anderhalf uur elke training. Bij splitschema's is dat beduidend minder (45 minuten) maar dan moet ik vaker in de week trainen. Full body doe ik nu 2 x per week om mijn centraal zenuwstelsel er aan te laten wennen (is behoorlijk zwaar namelijk) en neem dan 2 dagen rust tot mijn volgende trainingsdag. Na mijn vakantie ga ik beginnen met 3 x in de week fullbody te trainen. Of ik er veel spiermassa mee ga winnen weet ik nog niet omdat ik het nu nog maar net 2 weken doe. Hiervoor heb ik altijd met splitschema's gewerkt. Je kunt mijn log bijhouden om inspiratie op te doen of dat van Shredmaster of EINZELGANGER. Die 2 volgen namelijk ook fullbody.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

ah zo, mooi dan kan ik m'n splitschema aanhouden.

Spieren blijven prikkelen, jullie hebben allemaal mooie woorden en namen voor de oefeningen zoals : curls en chins etc.
      Heeft er iemand misschien een website waar ik veel oefeningen kan leren d.m.v. plaatjes enzo? Dan kan ik mooi afwisselen.

Comment

laat maar mooi site gevonden

BStrong | Powertraining : Bodybuilding : Fitness

Comment

train je 3x in de week dan zou ik lekker zo gaan trainen:

Push
          benen
          pull

Comment

Wat naar mijn mening echt niet samen kan is rug en benen. Die twee kun je gewoon niet combineren in een training. Dat omdat het beide grote spiergroepen zijn en op zichzelf al zoveel aandacht nodig hebben dat je ze niet kan combineren. Kan je dat wel dan heb je niet genoeg gegeven en heb je in feite voor niets getraind. Mij zul je dus ook nooit zien adviseren om benen samen met een andere spiergroep te trainen, omdat die in mijn ogen een aparte dag verdienen. Ik doel hier uiteraard wel op het samen trainen van benen en rug in een splitschema. Voor Fullbody gelden namelijk weer andere regels.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Wat naar mijn mening echt niet samen kan is rug en benen. Die twee kun je gewoon niet combineren in een training. Dat omdat het beide grote spiergroepen zijn en op zichzelf al zoveel aandacht nodig hebben dat je ze niet kan combineren. Kan je dat wel dan heb je niet genoeg gegeven en heb je in feite voor niets getraind. Mij zul je dus ook nooit zien adviseren om benen samen met een andere spiergroep te trainen, omdat die in mijn ogen een aparte dag verdienen. Ik doel hier uiteraard wel op het samen trainen van benen en rug in een splitschema. Voor Fullbody gelden namelijk weer andere regels.

Gelukkig is dat jouw mening....Ik zie het probleem niet zo.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X