Last van rechter schouder bij vooraal drukoefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat Falstyr helemaal geen bodybuilder is, aan bepaalde uitspraken zou ik zeggen eerder n powerlifter..

Comment

Nou nou,

Lekker forumpje hier...dacht dat je hier wel fatsoenlijk je vrage zou kunnen stellen. Maar ja de 1 kan meer dan een ander...en denkt gelijk de meester te kunnen zijn in zijn oefeningen en het oplossen van.
      Ja en iemand van een bankje afdouwen omdat ie zijn oefening verkeerd uitvoert...want dan stap ik met het verkeerde been van het bankje.Ook al ben je daar de instructeurtje.

Nja beetje jammer dat sommige mensen zo op een forum actief zijn.

Der zijn er vele met genoeg fatsoenlijke antwoorden,dus die mogen blijven komen. Maar nou geeft Falstyr voor de rest geen verkeerde info hoor,maar hou het leuk.
      En ja kan een newbie zijn op dit forum,maar zeg gewoon mijn ding.

Greetzz..

Wouter

Comment

Zo iedereen zijn zegje gedaan. On topic nu weer.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb last van mijn linkerschouder bij de incline bench press, met mijn twee voeten op de grond
          Nochthans is het mijn rechterschouder die geopereerd is, maar daar heb ik geen last in.
          Het bankje staat op 30 graden helling en de stang raakt de bovenkant van mijn borstbeen, niet hard natuurlijk.
          Is er iets dat ik fout kan doen? Heb de stang iets breder dan schouderbreedte vast.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
            Ik heb last van mijn linkerschouder bij de incline bench press, met mijn twee voeten op de grond
            Nochthans is het mijn rechterschouder die geopereerd is, maar daar heb ik geen last in.
            Het bankje staat op 30 graden helling en de stang raakt de bovenkant van mijn borstbeen, niet hard natuurlijk.
            Is er iets dat ik fout kan doen? Heb de stang iets breder dan schouderbreedte vast.
            Nee waarschijnlijk doe je het gewoon goed. Maar zoals al heel lang bekend is, drukken wij als bodybuilders te veel met onze ellebogen naar buiten. Ja het schiet sneller op voor de borst, en ook ja het is funest voor je schouders. Tussenweg is er door je rug iets hol te trekken en je ellebogen iets naar onder(richting benen) te draaien zodat je schouder in n andere hoek staat.. Voor tijdelijk dan he. Is je schouder over doe je het weer op de bb manier..

Comment

X-Fighter, het blijft wel jouw topic hoor, en mag vragen wat je wil. En ieder zal daar in alle eerlijkheid zijn visie en mening over geven. .. En hij is zo kwaad nog niet hoor de lomperik , misschien n klote dag of zo..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                X-Fighter, het blijft wel jouw topic hoor, en mag vragen wat je wil. En ieder zal daar in alle eerlijkheid zijn visie en mening over geven. .. En hij is zo kwaad nog niet hoor de lomperik , misschien n klote dag of zo..

Ja ik zit wel op meer forum's en maak het vaak genoeg mee.
                Der zitten er soms bij waarvan ik denk, mjaaah.

Iedereen Back On Topic

Greetzz..

Wouter

Comment

wat is er verschil tussen 'bodybuilding' en 'powerlifting' bankdrukken dan?
                  Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                  http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

schouders ff ontzien.. kan er neit emer van maken.. heb zelf 2 weken geen borst schouders getraind omdat k me schouder ook elke keer voelde

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                      wat is er verschil tussen 'bodybuilding' en 'powerlifting' bankdrukken dan?
                      Wat ik al zei joker, de houding.. N bodybuilder traint voor vorm. N powerlifter traint voornamelijk op kracht, het zal hun dan ook n zorg zijn hoe ze eruitzien. Natuurlijk zijn er ook hele sterke bodybuilders , dat is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.. Ook in de wedstrijden zit er natuurlijk n wereld van verschil. Mijn trainings maatje is even oud als ik, en kan makkelijk de helft meer banken dan ik. Maar hij ziet er wel heel anders uit hoor... Zijn pens is bijna het dubbele van de mijne, en het kan hem geen reet schelen...

Comment

PS hij weegt dan ook 177kg bij +- 27% bf

Comment

Gewoon naar de fysio gaan... en complete rust houden zou ik persoonlijk niet doen.. uit eigen ervaring achtergekomen dat licht trainen met veel herhalingen wel wenselijk is voor de doorbloeding en dus herstel.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            PS hij weegt dan ook 177kg bij +- 27% bf
                            jezus wat een beer... maar wat drukt hij dan???

Comment

Hij drukt zonder morren, 295kg en als hij zn dag heeft zoals hij dat dan noemt gaat hij vlot over de 300kg.. En vergeet niet dat hij ook 52 is heej...

Comment

gruwlijk...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X