Hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet?

Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik ben al een tijdje intensief bezig met KT, na eerst jaren wat te hebben gerommeld. Ik zie er, al zeg ik het zelf ;-), best goed uit ik zou alleen mn buik wat platter willen hebben. Dat is ook de reden dat ik intensiever met KT bezig ben gegaan.
    Hoe lang duurt het nu voordat je resultaat ziet? M'n voedingsschema is goed (zie mijn topic daarover) en ik train intensief full body, soms met extra cardio of op een dag dat ik geen KT doen cardio. Maar het resultaat..... Ik dacht als je een maandje bezig bent moet je wel al een klein beetje wat zien... Maar nee!

Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Thanks!

Hoi Pammie, Je buik platter? Als je je buik alleen platter wilt hebben, train je geen buikspieren. Om de simpele reden dat: elke spier die je intensief traint zal meer of minder groeien, dus je buik word ook voller als je buikspier oefeningen doet... Wil je meer buikspieren of blokjes? Zal je ze toch wel moeten trainen.. Na 1 maand? Nee helaas is dat nog erg kort en je lichaam kan zo snel niet reageren. Bij n maand of 3 zie je het echt wel, en zullen vrienden of kennissen je al gaan vragen of je er wat voor doet... Heb nog even geduld, het komt echt wel hoor...........

Comment

Hey pammie.

Heb je sinds je bent begonnen met je voedings schema nog eens je vetpercentage gemeten?
      Hoe heb je je vetpercentage gemeten de vorige keer?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik zie je in topic met je voedingsschema één excelbestand staan. Als dat nog steeds je schema is vind ik dat je aardig laag in eiwitten en vetten zit. Wat heb je met de tips gedaan die je gegeven zijn op je schema? Kun je je nieuwe/ aangepaste voedingsschema eens posten?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nee, ik heb sinds ik ben begonnen niet meer opnieuw m'n vet% opgemeten. De eerste keer heb ik het opgemeten door een aantal gegevens in te vullen: omvang nek, gewicht, lengte e.d. Daar rolde dit % uit.

Ik heb inmiddels m'n aangepaste voedingsschema geplaatst in het daarvoor bestemde topic. Ik hoor graag jullie reacties!

Comment

Plattere buik= vet verliezen= cutten. De hamvraag is dus: ben je bezig met een cutschema?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nee, ik ben niet bezig met een cutschema, eigenlijk gewoon onderhoud. Voordat ik actief met KT begon (nu zo'n 1,5 maand geleden), heb ik min of meer altijd onder m'n behoefte gegeten. Daarom denk ik dat het goed is om voorlopig niet te cutten maar echt op onderhoud te eten.

Comment

Kan ik in komen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X