Bloedsmaak in de ochtend.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloedsmaak in de ochtend.

Ik heb al wat gegoogled maar kan er niet heel veel over vinden.

Mijn broer is nu 1.5 maand geleden gestopt met roken en heeft sinds kort een bloedsmaak in zijn mond als hij wakker word.
    Hij heeft geen ontstekingen in zijn mond. Hij heeft een goed gebit en zijn tandvlees in ook in orde.

Ik weet wel, dat na het stoppen met roken je smaak kan veranderen.
    Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Originally posted by Ashley View Post
    Ik heb al wat gegoogled maar kan er niet heel veel over vinden.

Mijn broer is nu 1.5 maand geleden gestopt met roken en heeft sinds kort een bloedsmaak in zijn mond als hij wakker word.
    Hij heeft geen ontstekingen in zijn mond. Hij heeft een goed gebit en zijn tandvlees in ook in orde.

Ik weet wel, dat na het stoppen met roken je smaak kan veranderen.
    Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
    Euhm, hij gaat er snachts opuit want hij is een vampier?

Comment

Zal het niet gewoon ontwenning kunnen zijn? Hij is natuurlijk wel die tabaksmaak kwijt heeeej..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Euhm, hij gaat er snachts opuit want hij is een vampier?
        Problem solved

Originally posted by Knulletje View Post
        Zal het niet gewoon ontwenning kunnen zijn? Hij is natuurlijk wel die tabaksmaak kwijt heeeej..
        Weet ik niet, misschien wel. Hij is al een keer eerder gestopt en heeft dit niet eerder gehad.
        Ik heb er zelf ook geen last van gehad toen ik stopte met roken.

Comment

Hier ben ik het mee eens.

Aangezien hij altijd de rooksmaak heeft gehad, is hij niets anders gewend!
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Misschien zit het tussen z'n oren.
            Daar hij niet weet hoe de smaak in zijn mond normaal gesproken is lijkt het net of hij bloed proeft maar is het gewoon de smaak van zijn mond.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Misschien zit het tussen z'n oren.
              Daar hij niet weet hoe de smaak in zijn mond normaal gesproken is lijkt het net of hij bloed proeft maar is het gewoon de smaak van zijn mond.
              Nee dat is het niet.
              Hij had zichzelf gisteren gesneden met een Stanley mes en deed zijn vinger in zijn mond. En toen viel het hem op dat dat dezelfde smaak was als in de ochtend.

Comment

Moet van het tandvlees komen. Tandvlees kan over de tand groeien. Afspraakje maken bij de tandarts
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Ja of nog n rauwe strot van al dat roken..

Comment

Heel veel mensen die stoppen met roken krijgen last van bloedend tandvlees.

Ex-smoker's improved sense of taste may detect a bad taste in the mouth that is a result of smoking.

I gave up smoking 2 months ago after smoking for 30 years. since then I have had a metallic taste in my mouth it is driving me nuts, I also get a sort of anxious and agitated. I have been to the dentist she said it was due to smoking and gum disease the taste was due to the gums bleeding and that the taste was blood.This was two weeks ago I could except what she said if my gums bleed but they do not. Has anyone else had the same thing.

If you have untreated gum disease, it's like having an open wound in your mouth at all times. Cigarette smoking causes death of tiny blood vessels that supply the gums, so your gums may not bleed as readily as someone who doesn't smoke or has never smoked with gum disease. Congratulations on quitting smoking, I'm sure it was a difficult habit to break.
                    You should definitely have the treatment for your gum disease, it's difficult for your body to constantly fight a chronic infection like gum disease and beat it if the bacteria and toxins aren't cleaned up first.
                    Additionally, dehydration can cause a metallic taste in your mouth and it may happen during the "flight or fight" times also known as anxiety. Try to pay attention to when it happens.
                    I can tell you that Gum disease is not a matter to be taken lightly, it will cause tooth loss and the same bacteria that causes gum disease has been linked to bacteria that causes hardening of the arteries or heart disease.
                    How you like them apples?

Comment

Dracula is terug. Ik ga van helsing op hem afsturen.

Comment

ik wou net stoppen!

Comment

waarschijnlijk parodontitis. Door roken trekt je tandvlees terug of komt het een beetje los, waardoor een deel van de wortel van de tand bloot komt te liggen. daar nestelen zich caries, waar je niet bijkan met het poetsen.

Bloedend tandvlees is levend tandvlees. je tandvlees kan erg beschadigd zijn, maar toch niet bloeden, indien het weefsel al dusdanig aangetast is en er geen bloed meer circuleert.

dus een bleodsmaak, zonder effectief bloedend tandvlees kan hier een aanwijzing van zijn. best snel naar de tandarts, want parodontistis onbehandeld laten zorgt op termijn voor tanduitval....

Comment

Ben ook paar weken gestopt met roken toch weer begonnen met fitnessen dus gaat niet samen.
                            Je smaak word beter en zal inderdaad wel zijn eigen speegsel proeven denk hehe.
                            Oja tandenpoetsen voor je gaat slapen helpt ook

Comment

Hij is 4 weken geleden nog bij de mondhygieniste geweest dus dat is het ook niet.
                              Hij heeft een gezond gebit en gezond tandvlees.

Ik denk wel dat zijn smaakpuppilen veranderen door het stoppen met roken.
                              Had ik ook, alles smaakte ineens veel beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X