Ontstekkingremmers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voordat ik mijn eigen huisarts had gesproken kreeg ik de uitslag van de plaatsvervanger.
    Mijn eigen huisarts was op dat moment op vakantie.
    Ik vroeg aan haar wat nu verder en zij kwam met het plan om langdurig pijnstillers te slikken en langdurige therapie. Nou heeft langdurige therapie geen zin want dat heb ik al achter de rug en dat helpt geen flikker.

En dat verhaal van langdurig pijnstillers slikken heb ik ook maar even mee gewacht. Mijn eigen huisarts wist eigenlijk ook geen oplossing dus dan maar naar de Neuroloog.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Gen, had jij hier laatst niet een discussie over op BR? Over de bloedverdunnende werking van aspirine?
      Als Gen, Glen is wel
      [Medisch] Werkt Aspirine medicatie tegen hypertensie? - Body Resource Bodybuilding Forum
      Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Dan was het Gen die Glen aanhaalde.

@Ash: succes!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Zou niet aan de ontstekingsremmers gaan. Het enige wat je dan kunt pakken zijn NSAID's als ibuprofen, naproxen, diclofenac etc. Probleem is echter dat die je maagwand ernstig verneuken. Zeker bij structureel gebruik. Laat staan vier weken elke dag.

Daarnaast staat het nut niet vast. Dus nee, ik zou het niet doen.
          Is het niet zo als je NSAID's oplost in water en dan inneemt de verneuking van de maagwand minder word?
          Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Gen, had jij hier laatst niet een discussie over op BR? Over de bloedverdunnende werking van aspirine?
            Jep. Met een nieuw lid, Robin ofzo.

Die link haalde ik inderdaad aan.

Dan was het Gen die Glen aanhaalde.
            En die link was zeer juist waargenomen van Glenn.

Originally posted by _joker_ View Post
            Is het niet zo als je NSAID's oplost in water en dan inneemt de verneuking van de maagwand minder word?
            Geloof het niet.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
              Denk niet dat dat waar is want de nsaid zelf zorgt voor een dunnere slijmvlies die de maagwand beschermd. Dit zorgt er dan weer voor dat het maagzuur de maagwand kan beschadigen en dit alles ook op momenten dat je de nsaid al lang en breed hebt ingenomen. En maagzuur is er altijd wel aanwezig in de maag.
              Dus dunner slijmvlies --> aantasting maagwand.

Comment

Net nog even mij huisarts gesproken voor een verwijsbrief naar de neuroloog.
                Gelijk gevraagd voor wat zwaardere pijnstillers. Hij zei hoge dosering
                Paracetamol...maar uitkijken met cafeine en codeine. Nou ben ik vergeten te vragen wat de reden daarvan is. Weet iemand de reden hiervan?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Net nog even mij huisarts gesproken voor een verwijsbrief naar de neuroloog.
                  Gelijk gevraagd voor wat zwaardere pijnstillers. Hij zei hoge dosering
                  Paracetamol...maar uitkijken met cafeine en codeine. Nou ben ik vergeten te vragen wat de reden daarvan is. Weet iemand de reden hiervan?

Cafeïne versterkt de pijnstillende werking van paracetamol.
                  Het zit dan ook gecombineerd in sommige pijnstillers.

Codeïne in hoge doseringen kan dempend werken op de ademhaling.
                  Het is een derivaat van morfine.

Comment

Voltaren patches werken soms zeer lokaal en blijven lang actief. Ik vind ze persoonlijk beter dan ontstekingsremmers oraal innemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X