drempel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• drempel

Hey sportfanaten,

Graag zou ik van jullie wat tips willen hebben over het volgende..
    Enige tijd geleden heb ik me hier aangemeld als verlenging van mijn training. Sinds een jaar ben ik intensief gaan trainen. Doel van mijn training is om een gespierder lichaam te krijgen. Dat mag ook wel met een lengte van 1.78 en gewicht van 60kg. Vanwege mijn werk ben ik genoodzaakt om in de avonduren te gaan trainen ipv de morgen. Nu is het zo dat dan ook veel 'kleerkasten' (als ik het zo mag uitdrukken) aan het werk zijn. Nu heb ik soort van gevoel van schaamte ontwikkeld en ga nu met lood in mijn schoenen naar de sportschool. Heeft iemand een tip voor mij om hieroverheen te komen?

Ik hoor graag van jullie.

Enige tip die gegeven kan worden is accepteren dat je een beginner bent en een lange weg te gaan hebt. En daarom schijt moet hebben en gewoon moet trainen. Als je vragen hebt wacht tot ze hun set af hebben gemaakt en stel je vraag. Ze zijn vaak niet zo intimiderend als lijkt.

Comment

Ook die kleerkasten zijn begonnen als jij. De meesten zullen dan ook niet te lullig reageren als je eens wat vraagt tussen setjes door (uiteraard niet tijdens de oefening), en anders kun je in de kleedkamer eens een praatje maken met ze.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Grote gasten zijn juist heel relaxed, tenminste in mijn sportschool wel.
        Zullen je echt niet uitlachen hoor, die zijn bezig met hele andere dingen.

En je kan nog een hoop van die gasten leren. Goed je ogen de kost geven.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Gewoon schijt hebben, die gasten zien jou zolang jij normaal traint ook gewoon als gemotiveerde sporter. Als je een belachelijk trainingsschema aanhoudt zullen ze waarschijnlijk denken dat je een appelflap bent, maar dan ligt het echt puur aan jezelf.
          Gewoon blijven trainen en gewoon geduld hebben.
          Groeten

Comment

ik zou je echt niet stom vinden in de sportschool hoor
            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

eerlijk gezegd kan ik me best ergeren aan dunne of dikke mannetjes die er komen om of af te vallen of breder te worden, maar eigenlijk geen flauw idee hebben wat ze doen en alleen maar mislukte db curls doen.
              Groeten

Comment

okay, kan ik me voorstellen. Mensen die komen trainen die niet weten wat ze doen. Zo was ik in het begin ook. Via deze site heb ik het één en ander aan info gewonnen en zo mijn trainingsschema opgesteld. Ik weet dus wel wat ik doe. Heb ook een duidelijk doel voor ogen...

Comment

Mooi zo, dan zul je mij verder niet horen! Succes met het behalen van je doelen en leerse verder!
                  Groeten

Comment

Thanks!

Comment

Is bij mij ook, ik zit meestal in het 'power' room en daar komen enkel de serieuze gasten, zo met tshirts van powerlifting competities enzo. Maar dat zijn ook maar mensen hoor, sommigen komen me soms wat tips geven en ik vraag ook wel eens iets.
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Was ook één keer bij een gym met veel grotere gasten dan ik zelf ben, en wist niet echt een houding te geven omdat ik dat niet gewend was en niemand kende. Dus ik rustig deadliften en squatten, komt er één beer rustig vragen of ik spotter nodig heb en wat ik allemaal deed en waar ik vandaan kwam.

Het enige verschil is dat ze wat langer trainen, meer niet.
                        Groeten

Comment

Daar zeg je het helemaal: "geen houding te geven"
                          Zal me er gewoon overheen zetten en mijn mond open doen. Van vragen wordt je immers niet dommer! Zal binnenkort mijn schema posten. Wellicht dat daar nog het één en ander aan gewijzigd kan worden. Voorbereiding voor alles...

Comment

Ik bedoel er niet mee dat ik me schaamde hoor, maar ja als je daar voor het eerst komt dan ga je niet stoer rondlopen en beetje grote praat houden.
                            Beetje kat uit de boom kijken, je ding doen, alles komt vanzelf.
                            Groeten

Comment

De eerste keer dat ik de gym inliep voelde ik me ook niet op m'n gemak.. Heb me er zo snel mogelijk overheen gezet door andere sporters gedag te zeggen en gewoon een keer wat vragen wanneer ik iets niet wist. Het zijn bij ons JUIST de grotere gasten die je graag helpen wanneer je laat zien dat je gemotiveerd bent. Velen van hen zijn ook klein begonnen en weten wel hoe jij je voelt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X