drempel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon gedag zeggen, en/of praatje maken met ze (ook met de wat mindere)
    en dan als je ze vaker ziet kan je ze ook vaker aanspreken en zo praat je over van alles en nog wat.

wat alleen heel belangrijk is NIET gedag zeggen als ze met een oefening bezig zijn of net willen beginnen, dat vinden heel veel mensen heel vervelend (is het nog net uitgedrukt)

later leer je ze beter kennen en kan je ze vragen af en toe als spotter en andersom kan het natuurlijk ook (je kan het immers aanbieden)
    Calisthenics / Street workout

Comment

Gewoon je lekker bezig houwe met je schemaatje.
      en vooral Normaal doen. Niet te nadrukkelijk aanwezig zijn.
      Dan komt het allemaal goed.
      Ik voel me nu af en toe ook nog wel us een beetje onzeker als bepaalde figuren aan het trainen zijn. Maar tegelijkertijd merk ik soms ook wel eens dat andere mensen zich zo voelen. Als ik zo iets zie dan ga ik er gewoon tegen praten om te zorgen dat ze zich wat meer op hun gemak voelen.
      Zou ik ook fijn vinden als dat andersom zo was.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het enige dat inderdaad storend werkt is de instelling dat je een resultaat van +15j intensief trainen denkt te bereiken met een beetje lullen en wat aan te liggen modderen. Zorg dat je gemotiveerd bent, er +100%voor gaat en je begeleid word zodat je je oefeningen correct doet. Als dat het geval is zal ( ik allsinds ) je nooit scheef aankijken. Goede raad vragen en achteraf die raad negeren kan ik trouwens ook niet uistaan.

Comment

Ik ben heel rustig in de gym zeg de jongens die in het krachthok zijn gedag en dan begin ik.
          Zeg verder weinig doe me schemaatje luister een beetje naar die kerels hun verhalen die ze vertellen. en verder gewoon hard gaan.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Gewoon lekker gaan en je vragen stellen.
            Toon je intresse en ze zullen je zeker helpen
            Who's the Chef

Comment

zolang je maar fanatiek bent
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Iedere serieuze sporter is welkom op de sportschool. Nee je moet niet ouwehoeren tijdens de sets, dat vind niemand fijn als je de stront uit je oren staat te persen met je laatste reps. Maar tussendoor maakt dat niet uit en is iedereen bereid n ander te helpen met zn training. Dat ze nors kijken, ja wat doe jij als het echt zwaar is? En misschien zit zn gezicht zo wel het fijnste.. Maar geloof me, in de sportschool is iedereen gelijk groot of klein dat maakt geen zak uit. Heb je hulp nodig? Vraag het gewoon, hij kan het namelijk ook niet ruiken dat jij dat wil. Dus hij zal je met rust laten, net zoals hij dat zelf ook wil tijdens zn training.. Is geen onwil van hem, dat is respect voor jouw trainen. Hij weet ook donders goed dat hij ook zo is begonnen, en weet ook dat het soms moeilijk is.. Leer ze kennen...

Comment

niet iedereen wordt gelijk behandeld in de sportschool hoor..

ik heb een keer met een matti van mij in Zwijndrecht een sportschool bezocht en daar zat een gast constant de legpress bezet te houden voor mijn vriend. Die matti van me is dus een neger en als ik wilde mocht ik gewoon gelijk van die gast.. we hebben nog klacht ingediend bij de sportschool maarja, nooit meer wat van gehoord natuurlijk. Dus boiis als je nog van plan was eerdaags in zwijndrecht te gaan fitnesse, dont do it!

als we gewoon met zijn allen die zaak boycotte is die ook zo weg.. dat racistische gedoe schieten we niks mee op,, kijk maar naar WO2

Comment

Ja en dan gaat hij naar een andere gym kan je die gaan boycotten en dan gaat hij weer naar een andere gym.

dat word een hoe noem je het ook alweer voor cirkel :P

Comment

eerlijk van je...succes ermee., Ben gewoon jezelf

ps: @laurann "viceuze cirkel"
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post

Zie je dat was hem

Comment

mmmm Zwijndrecht zeg je? Ja ik ben er nooit geweest, maar ik ken wel iemand uit Zwijndrecht die zei dat hij geen lid kon worden omdat hij te dik is...Ik weet niet hoeveel sportscholen er zijn daar. Maar het moet toch niet gekker worden heeej.. Die iemand is Peter Leentvaar (ook n zeeman) Is n sportschool dan alleen voor als je er al goed uitziet? In hoever het waar is weet ik niet, daarom noem ik ook gewoon zijn naam....Ik heb hem al eens aangeboden om met hem daar n praatje te houden, maar hij DURFT het niet.. Ja ook n nieuwe he, te verlegen....

Comment

Originally posted by Bilo View Post

vicieuze
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              mmmm Zwijndrecht zeg je? Ja ik ben er nooit geweest, maar ik ken wel iemand uit Zwijndrecht die zei dat hij geen lid kon worden omdat hij te dik is...Ik weet niet hoeveel sportscholen er zijn daar. Maar het moet toch niet gekker worden heeej.. Die iemand is Peter Leentvaar (ook n zeeman) Is n sportschool dan alleen voor als je er al goed uitziet? In hoever het waar is weet ik niet, daarom noem ik ook gewoon zijn naam....Ik heb hem al eens aangeboden om met hem daar n praatje te houden, maar hij DURFT het niet.. Ja ook n nieuwe he, te verlegen....
                              In de nieuwe "twin towers" hebben ze onderin een gym gebouwd waar een oud klasgenootje instructeur is. Heb er getraint tijdens de bouw en vond ik niks qua machines. Deze gym is voornamelijk bedoeld voor die oudjes die in dat gebouw wonen en die zijn niet bepaald magertjes :P

Dan heb je fitness city naast de dijk. Is al tig keer van eigenaar verwisseld. Ideaal als je stage wilt lopen, want er loopt 1 erg goede gast rond met kennis. Is ook een goedkope sportschool en lopen voornamelijk paupertjes rond.

Dan heb je er 1 bij het stadhuis in de buurt in 1 van die zij straatjes. Kleine gym gerund door een gezin. Vader is oud BB'er, zoon heeft ook veel kennis en er trainen een handje vol grote gasten. Erg klein hok met losse dingen en geen squat rek maar wel 2 smiths. Oook niet echt geweldig dus verder. Hier wordt je vaak weggestuurd als je 16 of jonger bent. Maar als de hoofdinstructeur rondloopt dan moet je hem aanspreken en is hij best bereid uitzondering te maken en die puber persoonlijk te begeleiden paar keer in de week.

Dan is er Health City. Hoofdinstructeur weet aardig wat, maar zit nog erg vastgeroest in oude trainignsdogma's. Rest van instructeurs zijn een lachertje en voornamelijk jonge gastjes die stage moeten lopen van het cios en zo.

*denkt* ben bij ze allemaal bekend hier en zie ze geen vallen mensen wegsturen zonder enige goede reden. Dus zal wel iets meer zijn dan dat die gast alleen wat te zwaar is.

Comment

Thnx voor jullie reacties!
                                Gemotiveerder dan ooit ga ik de sportschool in!
                                Ik houd jullie op de hoogte.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X