Zwembroek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwembroek

Beste bn'ers,

Ik zit met het volgende probleem. Ik volg nu de opleiding Sport & Bewegen op het Roc Westerschelde in Terneuzen. Naast dat het bijzonder lastig is om sowieso deze opleiding al te combineren met mijn bodybuilding levensstijl zit ik namelijk ook nog met wat anders. Ookal is het misschien niet zo' fantastisch groot probleem, het is wel degelijk vervelend en irritant.

Nu is het dus zo dat ik over het algemeen wel een stuk buffer ben geworden, in zeer korte tijd. Heel mooi dus zou je zeggen en dat is inderdaad ook wel zo. Maar nu waar het om gaat, mijn benen zijn ook wel een maatje groter geworden. Bij deze opleiding heb ik dus ook zwemmen als vak en daar zijn we verplicht om strakke boxers te dragen. Ik heb dus nu zo'n korte strakke speedo van school die heel irritant om m'n benen zit. Opzich heb ik er geen problemen mee dat het kort is ofzo, dat kan me geen reet schelen, alleen als ik er in loop schuren m'n benen alsmaar tegen elkaar. Dat is dus ontzettend irritant en loopt ook niet echt prettig. Iemand die daar iets op heeft ofzo?
    Nogmaals de lengte maakt niet uit al is het tot je enkels, maar het moet een strakke boxer zijn, een wijd ruim model mag dus niet.

Stoppen met squatten is geen optie.
    Owner of the Iron Playground.

Zeer vervelend en zou het antwoord er eigenlijk niet op weten.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

string ? ;-)

Comment

Ja vet goed idee man...

Hij vraagt toch serieus om hulp? Kom jij met je bullshit
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je hebt toch ook langere spido's? Of anders eens kijken in een duikzaak, vast wel dat die een soort neopreen broekje hebben.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zit hier wat bruikbaars bij? Sportsfinder****-****Perrysport.nl

Vooral deze lijkt me ok: http://www.perrysport.nl/product/aqu...eedo/zoek_yes/

Strak, maar toch wat langere pijpen.

Of hier:http://www.wehkamp.nl/herenmode/badm...r/C02_A08_A82/ ook nog strakke zwembroeken met langere pijpen.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Of hier:Zwembroek & zwemboxer - Herenmode - wehkamp.nl ook nog strakke zwembroeken met langere pijpen.
              die heb ik en draagt erg lekker, heb hetzelfde probleem met mijn bovenbenen en ik scheer de binnenkant van mijn benen als ik langdurig moet sporten zoals toen met de halve en hele marathon.
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Scheren Knoefje? Ik weet het niet, maar word je huid dan juist niet veel gevoeliger door het scheren?

Comment

Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                  http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Originally posted by _joker_ View Post

here's ur pic mate

Comment

Scheren en een kleine beetje vaseline of andere creme aan de binnenkant van je benen smeren..?
                      Misschien een langere zwembroek?
                      Mind is everything.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Scheren Knoefje? Ik weet het niet, maar word je huid dan juist niet veel gevoeliger door het scheren?
                        neen, het zijn niet zulke harde haren normaliter en na regelmatig scheren komen er steeds minder en/of zijn ze zachter. Uiteraard moet je iets van een smeerseltje na het scheren gebruiken.
                        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                        ....

Comment

vertel het probleem tegen je leraar en vraag of je een gewone zwemshort mag dragen. wat een klote regel trouwens!

Comment

Dat is zo op die scholen niks aan te doen denk ik.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by lbj23 View Post

here's ur pic mate

Borat string rules
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X