Het lukt me niet. help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het lukt me niet. help

Mijn naam is André, meestal Dré genoemd, ik slaag dit jaar voor school en ga direkt daarna bij de Marine, nu ben ik niet slap maar echt uiterst middelmatig gespierd.., ik wil graag thuis trainen en zonder hulpmiddelen/attributen,
    nu is het probleem dat elke keer als ik mezelf voorneem om te trainen doe ik één dag alles, en daarna kom ik er gewoon niet meer aan toe of vergeet ik het gewoon helemaal en op deze manier gaat het me dus nooit lukken.

vraag is: Hoe kan ik mezelf eraan laten herringeren en mezelf als het ware dwingen om tóch elke dag te trainen?

mvg en bedankt

Dré

Doorzetten?

En ff stickys lezen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

be a man

Originally posted by Dredv View Post
      Mijn naam is André, meestal Dré genoemd, ik slaag dit jaar voor school en ga direkt daarna bij de Marine, nu ben ik niet slap maar echt uiterst middelmatig gespierd.., ik wil graag thuis trainen en zonder hulpmiddelen/attributen,
      nu is het probleem dat elke keer als ik mezelf voorneem om te trainen doe ik één dag alles, en daarna kom ik er gewoon niet meer aan toe of vergeet ik het gewoon helemaal en op deze manier gaat het me dus nooit lukken.

vraag is: Hoe kan ik mezelf eraan laten herringeren en mezelf als het ware dwingen om tóch elke dag te trainen?

mvg en bedankt

Dré
      Karakter kweken man! train al 7 jaar met tussepauzes van maanden dus da was niet ok
      Nu ben ik terug drie maanden bezig en er is al twee kilo spiermassa resultaat dus gewoon volhouden en niet alle dage deelfde spieren . train elke dag maar max een uurtje . bvb 2 spiergroepen per dag
      vb maandag borst biceps, dinsdag schouders triceps, woensdag rug benen!
      enz.... En in het weekend rust nemen! dat heeft je lichaam nodig! dus gewoon ff doorbijten en de goesting blijft groeien good luck grtz

Comment

maar zonder attributen en hulpmiddelen ben je snel uitgetraind....
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Mijn advies is:
          Krijg 1 of meerdere vrienden zo gek om ook te gaan beginnen met fitnessen, neem een abonnement bij een goede sportschool, en ga daar lekker samen knallen. Spreek vaste trainingsdagen / tijden met je maat(en) af, en push / motiveer elkaar. Lees lekker veel hier op bodynet, en ga knallen
          You can do anything if you set your mind to it

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Denk niet dat ie het zo bedoeld.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Stel een doel en werk daar naar toe.

Comment

idd maar laat hem eerst al beginne met een basisfiguurke

Comment

Motivatie en je doel voor ogen houden..

Comment

in M&F stond ook een stukje in zonder gewichten maar dan alleen met push ups enzo.
                    hierzelf ben ik niet zo van maar het is wel mogelijk alleen het duurd veeel langer dan met gewichten (denk ik zo)
                    en denk dan toch als je zonder gewichten wilt trainen moet je je zelf heel goed kennen en weten waar je mee bezig bent en niet als beginner ermee komen
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Je gaat bij de marine!Dat betekend disipline.

Dus hou op met die slappe houding van je.
                      Begin dan om de dag je abs te trainen.Kost je maar 8 minuten!

join the gang
                      Check dit filmpje.Typisch 80's hahaha.Maar het werkt wel!!!!!

YouTube - 8 Minute Abs

Succes!!!!

Comment

Hier opdrukken.

gogogogo

YouTube - Chest Workout: Pushups for the Complete Beginner

Comment

Check ook eens die website: Scoobys Workshop

Staan veel handige tips op en ook een hoop oefeningen.

Verder welkom en succes
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

tis al goed., heb afgesproken elke dag fietsend (20km) naar me broer, en daar met gewichten trainen, en push ups en sit ups enz =] thanx voor de hulp

Comment

Niet genoeg motivatie om thuis wat oefeningen te doen.
                              Maar wel iedere dag 20km heen en 20km terug fietsen?
                              Ik wist wel een andere manier om mijn dag om te krijgen.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X