Acai force max

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Acai force max

hey, heb reclame gezien van Acai force max en het zou het geheim zijn van alle gespierde Hollywood sterren...

Hebben jullie hier al van gehoord? of geprobeerd?
    Heb er zelf weinig geloof in..

het geheim van de meeste getrainde hollywood sterren zijn de as die ze erg goed geheim houden...
    Groeten

Comment

Er bestaat geen magisch hulpmiddel anders zouden we het allemaal wel nemen.
      Je voeding en training bepaalt toch voornamelijk het resultaat. Maar elk steuntje in de rug is bruikbaar lijkt me. En ik vind dat dit er goed uitziet. De acai is een bes met de hoogste OPAC die er is (wiki). En ze denken steeds meer dat dat een grote invloed heeft op gewichtsverlies
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Het geheim van Hollywood is geld! Ze kunnen personal trainers en prive koks betalen. Bovendien betalen filmproducenten die vaak als een acteur of actrice in vorm moet komen voor en film. Harrison Ford moest voor Indiana Jones heel veel trainen omdat ie eigenlijk een uitgezakte ouwe vent is. Maar omdat ie zijn shirt uit moest in de film betaalde Steven Spielberg de koste nvoor zijn PT en kok.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik heb al van verschillende mensen een log gelezen en waarbij het niet geholpen heeft,,

moet je even googlen

Comment

Originally posted by mike w View Post
            ik heb al van verschillende mensen een log gelezen en waarbij het niet geholpen heeft,,

moet je even googlen
            Doen we....Als jij je eerst fatsoenlijk voorstelt!
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X