Originally posted by Ashley
View Post
Onderarmen trainen?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostWat dacht je van plank holds en hanging leg raises, farmer holds, zercher squats etc.
Sorry m8 maar dat kan ik echt niet maken.
Ik heb een tussenwervel die naar de ''klote is''.
Ik doe chinups, dan hang ik ff uit en als ik dan 1 legraise doe voel ik de ellende al. Volgende week Neuroloog....zie ik wel verder. Maar dat is een ander verhaal.
Laat staan dat ik plankholds ga doen of dat soort oefeningen.
Plankhold zal denk ik wel gaanLast edited by Ashley; 13-10-2009, 20:19.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by 3XL View Post
Onderarmtraining met als doel een betere sterkere grip heeft imo wel een plaats in je training omdat sterkere grip gekoppeld staat aan beter uitvoering van bepaalde oefeningen.
Onderarmtraining gericht op uithoudingsvermogen kan ook positief werken op sommige oefeningen (denk aan verzuring tijdens bepaalde oefeningen)
maar apart oefeningen doen ervoor hoeft niet je pakt ze wel met andere oefeningen. mocht ze achter gaan lopen is het misschien nodig.
Comment
-
workout
het beste is toch:
borst triceps
benen schouders
rug biceps
en na alles altijd buikspieroefeningen
en onderarmen trainen vanzelf mee....
voor mij traint dit heel vlot.Last edited by bodytrainer; 15-10-2009, 07:17.
Comment
-
-
-
Ik train mn onderarmen wel, niet voor de vorm of om ze dikker te krijgen. Ik doe het puur en alleen voor de betere grip.. Toen ik ze nog niet trainde had ik heel snel verzuring in de onderarmen en kon simpelweg het gewicht niet meer in mn knuisten houden en had het idee dat mn armen in de fik stonden. Ik geloof ook niet zo zeer dat ze er dikker van zijn geworden..
Comment
-
Ik zit nu in mijn 4de week dat ik serieus bezig ben met trainen en heb elke week minstens 2x onderarmen getrained.
Ik moet zeggen dat ik toch een mooi resultaat zie en dat ze echt wel dikker zijn geworden. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller groeien dan mijn biceps. (kan na 4 weken meer gewicht bijsteken voor onderarm oefeningen dan bij biceps)
Comment
-
Originally posted by Nergal View PostIk zit nu in mijn 4de week dat ik serieus bezig ben met trainen en heb elke week minstens 2x onderarmen getrained.
Ik moet zeggen dat ik toch een mooi resultaat zie en dat ze echt wel dikker zijn geworden. Ik heb zelfs het gevoel dat ze sneller groeien dan mijn biceps. (kan na 4 weken meer gewicht bijsteken voor onderarm oefeningen dan bij biceps)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-