Studentenbedrijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studentenbedrijf

Zoals ik een tijd geleden al aangaf ben ik bezig met een studentenbedrijf. Dit doe ik met 6 andere studenten en wij hebben een product wat zich onderscheidt op het gebied van cardio, maar wat ook te gebruiken is op de krachtapparatuur.

Nieuwsgierig? Lees ons eerste persbericht: EdeStad.nl - Scholen/Jeugd

Of kijk op onze site:
    www.sporthanddoek.com
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Nou ik heb er 5 besteld, kan er wel paar kado doen aan mensen die ik ken.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Goed bedacht hoor, zou het zelf niet gebruiken. Maar zeker respect voor jullie gedrevenheid op jonge leeftijd top
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Kan je de handdoek dan ook neerleggen op een bankje?
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

creatief bedacht
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Ja staat op de site

Comment

Mooi dingens.

EdeStad.nl - Scholen/Jeugd - Studenten Christelijke Hogeschool Ede verkopen innovatieve sporthanddoek

Dit is de juiste link
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Ja, de handdoek is wegens formaat ook bruikbaar voor de krachtapparatuur. Staat op de site vermeld. Dus bankdrukken of wat dan ook is geen probleem. Hierdoor hoef je dus geen speciale handdoek voor kracht en cardio te hebben.

Thnx for help

Comment

Goed verzonnen man.
                  loopt het al een beetje?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Goed verzonnen man.
                    loopt het al een beetje?

Jep, begint redelijk te lopen. Leuk om te zien. Soms ook totaal niet, maar over algemeen redelijk positief. Alleen prijzen zijn voor sommigen wat te hoog, we proberen wat te fiksen dat die omlaag kunnen. Maar die kans is klein.

Comment

10€ Voor een handdoek vind ik toch niet bijster hoog?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gaaf idee. Mooie website ook. Toevallig ook, een vriendin van me is nou eerstejaars op de Christelijke Hogeschool Ede.

Comment

Heel mooi wat jullie doen, heel origineel ook, keep up the good work!!!

Comment

Toffe reacties allemaal!!!

@ Gen: 10 euro voor de handdoek is wanneer je er 1 of een paar koopt.
                            Koop je een heel display (12 stuks) dan kosten ze nog maar €5,75

Dit is de inkoopprijs voor de sportscholen. Sommigen vinden het goedkoop, anderen niet. Diegenen die het duur vinden geven niks om het materiaal, en de handdoek is gewoon van hoogwaardige kwaliteit, namelijk microvezel. En daarbij het model (de ronde vorm) maakt de handdoek inderdaad totaal niet duur.

Comment

Dat zag ik ja, vandaar de reply dat ik het niet duur vind.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X