Studentenbedrijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Best een grappig ding.
    Kunnen ze wel losgemaakt worden?

Hebben jullie het nu zelf bedacht, of doen jullie alleen de verkoop?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
      Best een grappig ding.
      Kunnen ze wel losgemaakt worden?

Hebben jullie het nu zelf bedacht, of doen jullie alleen de verkoop?

Nee, hij kan niet losgemaakt worden. Klitteband raakt lam op den duur, sluit niet fijn meer. Knoopjes is niet comfortabel als je hem gebruikt op een bankje en die sluitingen maken het veel duurder. Dus het is bevestigd en niet los te krijgen.

Het idee is op televisie geweest en door iemand anders uitgevonden. Naar veel belletjes en dergelijke zijn we binnengekomen bij de organisatie achter Het Beste Idee van Nederland en na overleg hebben wij dit product gekregen om het op de markt te brengen, leuk want het is voor de fitnessbranche

Dus als studenten introduceren wij het in de markt en verkopen het, erg leuk
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Wat ik uit PR-technisch opzicht iets minder vind is de foto van het Be Dry management team: de algemeen directeur zit met z'n rug naar de bezoeker. Verder hebben jullie een prima website om dit product goed aan de man te brengen.
        Succes met jullie onderneming!
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Wat ik uit PR-technisch opzicht iets minder vind is de foto van het Be Dry management team: de algemeen directeur zit met z'n rug naar de bezoeker. Verder hebben jullie een prima website om dit product goed aan de man te brengen.
          Succes met jullie onderneming!
          Klopt, we hebben toen aantal foto's gemaakt op dat landgoed waar we aandeelhoudersvergadering hadden en achteraf vielen ze wat tegen, maar ja...

Comment

welke ben jij dan :P?

Comment

Originally posted by gameface View Post
              welke ben jij dan :P?

Linksachterin.Haha

Comment

Waarom slijt je dat ding niet aan kerstpakkettenmaakbedrijvenafdelingen?
                Ofzo.

In ieder geval: hoe draait je project nu?
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nou ik heb je handdoek al in 4 verschillende sportscholen geintroduceert.
                  Kan ik er ook nog wat aan verdienen:P
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X