onderkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderkant borst

hee ieder
    fftjes een vraagje de onderkant van mijn borst is een beetje onder ontwikkeld terwijl mijn flat bench sterker is dan me schuin dus ik wil oefeningen om de onderkant meer aan te spreken, ik doe nu negatief bankdrukken heeft dit zin? en hebben jullie alternatieve oefeningen..?
    met voorbaad dank

decline erbij pakken, negatief lijkt me wat zinloos
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      decline erbij pakken, negatief lijkt me wat zinloos
      decline is het zelfde als negatief in ieder geval ik bedoelde het zelfe maar iig bedankt

Comment

schuin in de zin als incline of decline.. incline klopt omdat je dan meer je schouders aanspreekt decline geen idee.. zou kunnen helpen om declines te doen al heeft het niet super veel toevoeging maar wel leuk voor de verandering tussendoor. en wat is onderontwikkeld.. zou je er niet te druk om maken en gewoon lekker verder pressen

Comment

Tuurlijk is je flat sterker dan je incline, bij incline gebruik je meer schouder en dat is hoogst waarschijnlijk je zwakke schakel (net als bij zovelen)
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by jarnie View Post
            hee ieder
            fftjes een vraagje de onderkant van mijn borst is een beetje onder ontwikkeld terwijl mijn flat bench sterker is dan me schuin dus ik wil oefeningen om de onderkant meer aan te spreken, ik doe nu negatief bankdrukken heeft dit zin? en hebben jullie alternatieve oefeningen..?
            met voorbaad dank
            hoe ziet je workout van je borst eruit qua oefeningen en sets/reps?
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

normaal is het altijd bovenkant die achterloopt
              gwn flat bench blijven rammen zowel barbell als db als flye's
              en heb je al wel de massa om je zorgen te maken over dingen die achterlopen?
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                hoe ziet je workout van je borst eruit qua oefeningen en sets/reps?
                flat bench barbell press.
                inline bench dumbell press
                verschillend incline of flat fly
                smal chest press vooral de borst aanspannen niet de triceps

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                  normaal is het altijd bovenkant die achterloopt
                  gwn flat bench blijven rammen zowel barbell als db als flye's
                  en heb je al wel de massa om je zorgen te maken over dingen die achterlopen?
                  Alsof flat bench het beste voor massa is... Is meer een kracht oefening

Small chest press en niet de triceps gebruiken? Zaag je ze eraf ofzo?
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    Alsof flat bench het beste voor massa is... Is meer een kracht oefening

Small chest press en niet de triceps gebruiken? Zaag je ze eraf ofzo?
                    er staat tog vooral de borst aan pakken en niet de triceps dus ik pak de triceps wel mee maar vooral borst.

en Roelinho 89 met 12% vet op 1.80 lijkt me wel genoeg massa om daar zorgen over te maken..

Comment

logisch zou zijn om eens incline barbell en flat db press te doen
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                        logisch zou zijn om eens incline barbell en flat db press te doen
                        onze dumbells gaan niet zwaar genoeg voor de flat dumbell press maar ookal gingen ze wel zo zal ik haast nog met mijn schema wisselen dat ik ook flat bench pressed afwisseling is beste tog dus waarom zal dat logisch zijn volgende periode ga ik het waarschijnlijk weer omwisselen

Comment

Doe je paralell dips?
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Doe je paralell dips?
                            hee die deed ik in mijn vorige schema wel als goede overgang van borst na triceps maar in dit schema doe ik hem niet meer naja regelmatig bij triceps maar niet bij borst..

Comment

Als je dipt spreek je ook meer de onderkant van je borst aan. Althans als je hem goed uitvoert

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X