Leugen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Luister gabmans,

je wordt er gewoon netjes op gewezen dat je een hoop aan het gillen bent maar weinig inhoudelijks toevoegt. Doe nou niet als erikv en ik de grote onrustzaaiers zijn die je van kant maken.
    Niet huilen voor je geslagen bent.

Jouw verhaal is nogal kort door de bocht, in die zin dat wat er op die site staat niet onjuist is. Het is slechts onvolledig.
    Dat er slechts iets over buikzone staat, zegt niet dat ze beweren dat je schouders even vet blijven.
    Er wordt eenzijdige informatie gegeven, die op zichzelf niet onjuist is. Het is allemaal niet onmogelijk hoor.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

True, maar eenzijdige informatie kan wel zo sturend zijn dat 99% van de mensen dat interpreteert als de volledige waarheid. En dan is het mijns inziens niet eens zo slecht om het even aan te kaarten. Wel is het nog steeds geen leugen.

* Vind dit godverdomme nog een diplomatiek antwoord voor gevorderden, zo op deze vroege middag. Ben in topvorm.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zeker diplomatiek bezig Gen, vooral de uitspraak: Wel is het nog steeds geen leugen.... Patricia heeft gelijk Bilo, of jij het er mee eens bent of niet. Ik denk dat je Pat dr post niet goed hebt gelezen, en nu in de war bent met dikke buikspieren...

Comment

Wat een gezeik allemaal, je weet toch dat internet vol met onzin staat...
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Wat een gezeik allemaal, je weet toch dat internet vol met onzin staat...
            Lijkt mij ook. maar schijnbaar is het nodig om één site eruit te pikken. Waarom niet voor elke site die de onwaarheid verteld over gewicht verliezen een eigen topic geven, en de makers/eigenaars van die sites ervan op de hoogte stellen, zodat ze een kans hebben om hun visie te verdedigen met Bilo als master die elk welgeformuleerd argument van beide kanten jureert op geloofwaardigheid met een welgemikt eens of oneens. Helemaal zijn ding, sounds like a plan
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              * Vind dit godverdomme nog een diplomatiek antwoord voor gevorderden, zo op deze vroege middag. Ben in topvorm.
              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Probeer het maar eens om 17.25
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Wel gezellig hier ......................

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Hahaha ik weet niet waarom ik nu ineens de gebeten hond ben. Is dat gebaseerd op 1 zinnetje "niet mee eens"??
                    Haha dat was idd één van mijn sterkere teksten dank je!
                    Luister;..ik vind dat ze onjuiste info verkopen. Jullie blijkbaar niet. Prima;..daarom hebben we ook een forum. Om te discussieren over dit soort dingen. Leuk! Maar zodra je op de man gaat spelen...dan verlies je bij mij elk recht op een serieus antwoord van mij.

Einde post wat mij betreft
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

GeeltelijK Klopt dit verhaal zeer zeKer..

Echter zijn ze vergeten bij te zetten dat je dmv buiKspiertrainen, je vetcellen in je buiK open zet..
                      Als je vervolgens cardio gaat doen (30 min) Zal je gedeeltelijK het vet aanspreKen dat op je buiK zit,
                      omdat je die zojuist 'open' hebt gezet..!
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post

Echter zijn ze vergeten bij te zetten dat je dmv buiKspiertrainen, je vetcellen in je buiK open zet..
                        Als je vervolgens cardio gaat doen (30 min) Zal je gedeeltelijK het vet aanspreKen dat op je buiK zit,
                        ok,..ik wilde eigenlijk niet meer reageren haha,..maar dit fascineert me. Hier heb ik namelijk nog NOOIT van gehoord. Kan iemand anders dit bevestigen?
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Daar kan ik mij niet in vinden.. Als dit waar was had geen van hier nog maar het minste vet op de buik... Vetcellen en vetverbranding is niet plaatselijk, maar over je hele body.. Maar aangezien je buik n reserve depot van vet is, dat hebben we van nature meegekregen zal die altijd als laatste verdwijnen... Als jij iemand kan opnoemen die vet is maar zn buik strak heeft zonder vet, krijg jij van mij gelijk..Je kunt het helaas niet sturen....

Comment

Ok. Dat is pas onzin. Wil wel eens weten waar je dat vandaan haalt. Het CIOS? :P

Comment

Dit herinnert me aan een gast in de sportschool die me laatst vertelde dat door het bewegen van de spier het vet daarbovenop losweekt.
                              En dat je daarna moet gaan rennen om het daarna te verbranden.
                              Als je het niet goed losweekt heeft rennen ook geen zin.

Toen ik hem vroeg of ze hem ergens mee geraakt hadden moest ik mee naar een vriend van hem die datzelfde ook beaamde.

Toen ben ik maar in een hoek gaan liggen buikvet losweken (lachen).

Ga toch fietse.......
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Held :P
                                En dan heeft tog niks meer zin aangezien ze echt weten dat ze gelijk hebben ^^
                                Valt niks meer tegenin te brengen dan haha
                                18 jaar, 85~87,5 kg @ 14 bf (1.92m)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X