Is het jullie wel eens opgevallen dat: de personen die dat beweren, zelf altijd n pens hebben? En de personen die jou vertellen hoe je moet afvallen, zelf veel te dik zijn.. En de mensen die het allemaal zo goed weten te vertellen, er zelf niets aan doen... Man hou op, ik word regelmatig op straat of in n winkel aangehouden door personen die vinden en zeggen dat ik veel te zwaar ben.. Als ik dan zeg ik heb maar 11% bf, zeggen ze doodleuk met hun bolle kop, zwiebeltieten, en vette lijf: ja maar toch vind ik je te dik...Te dik met 11% met mn 52jaar godver? Er zijn er echt niet zo veel die zien dat je niet te zwaar bent, maar eerder te schraal... Of je moet de hele dag in je Tshirt gaan lopen, maar dan heb je weer n achterlijk opgepompt lijf volgens hun en vragen ze of je erg veel aneboluh eet..Of ze vragen, of het niet zeer doet zulke armen want het ziet er zo pijnlijk uit. En of ze niet kunnen klappen (ja als jij niet uitkijk wel hehe).. NEE al die lulverhalen en vragen doen pijn in mn kop en word er weleens doodziek van.. meer niet...
Leugen
Collapse
X
-
Originally posted by Striker NL View PostHeld :P
En dan heeft tog niks meer zin aangezien ze echt weten dat ze gelijk hebben ^^
Valt niks meer tegenin te brengen dan hahaThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIs het jullie wel eens opgevallen dat: de personen die dat beweren, zelf altijd n pens hebben? En de personen die jou vertellen hoe je moet afvallen, zelf veel te dik zijn.. En de mensen die het allemaal zo goed weten te vertellen, er zelf niets aan doen... Man hou op, ik word regelmatig op straat of in n winkel aangehouden door personen die vinden en zeggen dat ik veel te zwaar ben.. Als ik dan zeg ik heb maar 11% bf, zeggen ze doodleuk met hun bolle kop, zwiebeltieten, en vette lijf: ja maar toch vind ik je te dik...Te dik met 11% met mn 52jaar godver? Er zijn er echt niet zo veel die zien dat je niet te zwaar bent, maar eerder te schraal... Of je moet de hele dag in je Tshirt gaan lopen, maar dan heb je weer n achterlijk opgepompt lijf volgens hun en vragen ze of je erg veel aneboluh eet..Of ze vragen, of het niet zeer doet zulke armen want het ziet er zo pijnlijk uit. En of ze niet kunnen klappen (ja als jij niet uitkijk wel hehe).. NEE al die lulverhalen en vragen doen pijn in mn kop en word er weleens doodziek van.. meer niet...
zeg ik ben weer goed aan het eten wil nog wat zwaarder worden
ouder's: nog zwaarder nee je moet niet nog dikker worden haha
ik: dikker hoezo dikker zijn spieren man
ouders: ja maar je bent klein dus lijk je sneller dikker
dan denk ik die snappen het niet, weten niet hoe ze er naar moeten kijkenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Bilo View Postok,..ik wilde eigenlijk niet meer reageren haha,..maar dit fascineert me. Hier heb ik namelijk nog NOOIT van gehoord. Kan iemand anders dit bevestigen?Originally posted by Knulletje View PostDaar kan ik mij niet in vinden.. Als dit waar was had geen van hier nog maar het minste vet op de buik... Vetcellen en vetverbranding is niet plaatselijk, maar over je hele body.. Maar aangezien je buik n reserve depot van vet is, dat hebben we van nature meegekregen zal die altijd als laatste verdwijnen... Als jij iemand kan opnoemen die vet is maar zn buik strak heeft zonder vet, krijg jij van mij gelijk..Je kunt het helaas niet sturen....Originally posted by Falstyr View PostOk. Dat is pas onzin. Wil wel eens weten waar je dat vandaan haalt. Het CIOS? :P
Echter moet je wel lang genoeg bezig zijn (20-30 minuten intensief) om het effect te geven..
Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90
Comment
-
Ik geloof wel iets in de snellere afbraak van vet door doorbloeding, omdat op die manier de afbraakstoffen sneller afgevoerd kunnen worden, maar het is volledig onterecht dat dit punt als eerste aangehaald wordt, of alleen van toepassing is op buikspieroefeningen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Adonis dat is hetzelfde als zeggen: "Ja je kan plaatselijk vet verbranden, maar het is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is" :P
En tja M&F...is maar goed dat we al weten dat het niet bepaald een geweldig blad is. En met die quote van Spank wordt weer bewezen dat we gelijk hebben voor de zoveelste keer
@Knulletje
In de ogen van ontwetenden kun je het nooit goed doen. Dus waarom iets aantrekken van wat hun vinden?
En ik ben ook "vadsig" (bewuste keuze) dus eigenlijk mag ik geen cut-advies meer geven volgens jou statement :PLast edited by Falstyr; 05-11-2009, 13:24.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAdonis dat is hetzelfde als zeggen: "Ja je kan plaatselijk vet verbranden, maar het is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is" :P
En tja M&F...is maar goed dat we al weten dat het niet bepaald een geweldig blad is. En met die quote van Spank wordt weer bewezen dat we gelijk hebben voor de zoveelste keer
@Knulletje
In de ogen van ontwetenden kun je het nooit goed doen. Dus waarom iets aantrekken van wat hun vinden?
En ik ben ook "vadsig" (bewuste keuze) dus eigenlijk mag ik geen cut-advies meer geven volgens jou statement :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAdonis dat is hetzelfde als zeggen: "Ja je kan plaatselijk vet verbranden, maar het is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is" :PIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostKomt het wel op neer ja , maar ik zeg niet dat het geheel fout is dat hij ertussen staat.
Anders krijg je: "Wetenschappers zeggen dat pure chocola goed is" en vervolgens gaat iedereen ladingen weg werken elke dag :P
Comment
-
Ik ben eens op die website gaan kijken naar hoe ze hun auteurs selecteren. Ze schrijven er dit over:
De kracht van InfoNu
De kracht van InfoNu is niet alleen het gevarieerde aanbod, maar vooral dat iedereen artikelen mag schrijven, mee kan doen en publiceren. Ook jij kunt infoteur worden! Heb je een leuke hobby, een passie, bepaalde kennis waar je graag over wilt schrijven, werkstukken of papers van je studie? Het kan allemaal bij InfoNu!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-