Leugen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is het jullie wel eens opgevallen dat: de personen die dat beweren, zelf altijd n pens hebben? En de personen die jou vertellen hoe je moet afvallen, zelf veel te dik zijn.. En de mensen die het allemaal zo goed weten te vertellen, er zelf niets aan doen... Man hou op, ik word regelmatig op straat of in n winkel aangehouden door personen die vinden en zeggen dat ik veel te zwaar ben.. Als ik dan zeg ik heb maar 11% bf, zeggen ze doodleuk met hun bolle kop, zwiebeltieten, en vette lijf: ja maar toch vind ik je te dik...Te dik met 11% met mn 52jaar godver? Er zijn er echt niet zo veel die zien dat je niet te zwaar bent, maar eerder te schraal... Of je moet de hele dag in je Tshirt gaan lopen, maar dan heb je weer n achterlijk opgepompt lijf volgens hun en vragen ze of je erg veel aneboluh eet..Of ze vragen, of het niet zeer doet zulke armen want het ziet er zo pijnlijk uit. En of ze niet kunnen klappen (ja als jij niet uitkijk wel hehe).. NEE al die lulverhalen en vragen doen pijn in mn kop en word er weleens doodziek van.. meer niet...

Comment

Originally posted by Striker NL View Post
      Held :P
      En dan heeft tog niks meer zin aangezien ze echt weten dat ze gelijk hebben ^^
      Valt niks meer tegenin te brengen dan haha
      Ga me der nog niet eens meer moe om maken
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Is het jullie wel eens opgevallen dat: de personen die dat beweren, zelf altijd n pens hebben? En de personen die jou vertellen hoe je moet afvallen, zelf veel te dik zijn.. En de mensen die het allemaal zo goed weten te vertellen, er zelf niets aan doen... Man hou op, ik word regelmatig op straat of in n winkel aangehouden door personen die vinden en zeggen dat ik veel te zwaar ben.. Als ik dan zeg ik heb maar 11% bf, zeggen ze doodleuk met hun bolle kop, zwiebeltieten, en vette lijf: ja maar toch vind ik je te dik...Te dik met 11% met mn 52jaar godver? Er zijn er echt niet zo veel die zien dat je niet te zwaar bent, maar eerder te schraal... Of je moet de hele dag in je Tshirt gaan lopen, maar dan heb je weer n achterlijk opgepompt lijf volgens hun en vragen ze of je erg veel aneboluh eet..Of ze vragen, of het niet zeer doet zulke armen want het ziet er zo pijnlijk uit. En of ze niet kunnen klappen (ja als jij niet uitkijk wel hehe).. NEE al die lulverhalen en vragen doen pijn in mn kop en word er weleens doodziek van.. meer niet...
        haha heb hier alleen last van mijn ouders

zeg ik ben weer goed aan het eten wil nog wat zwaarder worden

ouder's: nog zwaarder nee je moet niet nog dikker worden haha

ik: dikker hoezo dikker zijn spieren man

ouders: ja maar je bent klein dus lijk je sneller dikker

dan denk ik die snappen het niet, weten niet hoe ze er naar moeten kijken
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          ok,..ik wilde eigenlijk niet meer reageren haha,..maar dit fascineert me. Hier heb ik namelijk nog NOOIT van gehoord. Kan iemand anders dit bevestigen?
          Originally posted by Knulletje View Post
          Daar kan ik mij niet in vinden.. Als dit waar was had geen van hier nog maar het minste vet op de buik... Vetcellen en vetverbranding is niet plaatselijk, maar over je hele body.. Maar aangezien je buik n reserve depot van vet is, dat hebben we van nature meegekregen zal die altijd als laatste verdwijnen... Als jij iemand kan opnoemen die vet is maar zn buik strak heeft zonder vet, krijg jij van mij gelijk..Je kunt het helaas niet sturen....
          Originally posted by Falstyr View Post
          Ok. Dat is pas onzin. Wil wel eens weten waar je dat vandaan haalt. Het CIOS? :P
          Het stond in een nummer van M&F als ik mij niet vergis (Die lees ik altijd onder de cardio warming up)

Echter moet je wel lang genoeg bezig zijn (20-30 minuten intensief) om het effect te geven..
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Ik geloof wel iets in de snellere afbraak van vet door doorbloeding, omdat op die manier de afbraakstoffen sneller afgevoerd kunnen worden, maar het is volledig onterecht dat dit punt als eerste aangehaald wordt, of alleen van toepassing is op buikspieroefeningen.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Adonis dat is hetzelfde als zeggen: "Ja je kan plaatselijk vet verbranden, maar het is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is" :P

En tja M&F...is maar goed dat we al weten dat het niet bepaald een geweldig blad is. En met die quote van Spank wordt weer bewezen dat we gelijk hebben voor de zoveelste keer

@Knulletje
              In de ogen van ontwetenden kun je het nooit goed doen. Dus waarom iets aantrekken van wat hun vinden?

En ik ben ook "vadsig" (bewuste keuze) dus eigenlijk mag ik geen cut-advies meer geven volgens jou statement :P
              Last edited by Falstyr; 05-11-2009, 13:24.

Comment

Adonis dat is hetzelfde als zeggen: "Ja je kan plaatselijk vet verbranden, maar het is zo minimaal dat het verwaarloosbaar is" :P

En tja M&F...is maar goed dat we al weten dat het niet bepaald een geweldig blad is. En met die quote van Spank wordt weer bewezen dat we gelijk hebben voor de zoveelste keer

@Knulletje
                In de ogen van ontwetenden kun je het nooit goed doen. Dus waarom iets aantrekken van wat hun vinden?

En ik ben ook "vadsig" (bewuste keuze) dus eigenlijk mag ik geen cut-advies meer geven volgens jou statement :P
                Er blijft altijd n verschil Fallus.. Ik zeg niet de mensen die het weten, Nee die denken te weten.. Natuurlijk weet jij het wel, ben ik van overtuigd. Heb ook vaak goede stukken van je gelezen. En jij weet zeker voldoende om advies te kunnen geven... Ook jij bent n sportman. Jij zal mij ook niet vertellen dat ik met 11% nog te dik ben... Zit wel n stukje verschil in natuurlijk... Ik heb jou bv nooit gezien, maar als ik jou zou tegenkomen kan ik ook echt het verschil tussen iemand die dik is of iemand die dat bewust doet voor de sport.. Ik heb ook Powerlifters in mn vriendenkring zitten. Zijn alle zwaar, zit wel vet bij. Maar je ziet echt wel spiermassa zitten in die gigantische lijven. Weet je zelf ook wel... Ik denk dat ze jou ook nog wel eens aanspreken erover?

Comment

fadsige Falstyr

Nieuwe suske en wiske
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Komt het wel op neer ja , maar ik zeg niet dat het geheel fout is dat hij ertussen staat.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      Komt het wel op neer ja , maar ik zeg niet dat het geheel fout is dat hij ertussen staat.
                      Het is net dat kleine nuance waar rekening gehouden mee moet worden :P

Anders krijg je: "Wetenschappers zeggen dat pure chocola goed is" en vervolgens gaat iedereen ladingen weg werken elke dag :P

Comment

Ik ben eens op die website gaan kijken naar hoe ze hun auteurs selecteren. Ze schrijven er dit over:

De kracht van InfoNu
                        De kracht van InfoNu is niet alleen het gevarieerde aanbod, maar vooral dat iedereen artikelen mag schrijven, mee kan doen en publiceren. Ook jij kunt infoteur worden! Heb je een leuke hobby, een passie, bepaalde kennis waar je graag over wilt schrijven, werkstukken of papers van je studie? Het kan allemaal bij InfoNu!
                        Met andere woorden: er wordt geen selectie toegepast of beoordeeld of het geschrevene enige kern van waarheid bevat. Toen ben ik maar opgehouden de rest te lezen....
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X