Paar onzekerheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Paar onzekerheden

Hallo!

Ik heb me sinds vorige week aangemeld bij de sportschool.
    Ik voetbalde eerst, maar omdat m'n enkel naar de goten is gaat dat niet meer..

Nou dacht ik al eerder aan de sportschool, maar sinds vorige week is het er dus echt van gekomen en ik vind het echt leuk om te doen.

Nou mijn 'probleem'/onzekerheid.
    Ik ben bijna 2 meter lang en vrij smal gebouwd. Men typeert mij meer als een conditie persoon.

Heeft het voor mij dan wel zin om 3x per week (want zo vaak ga ik) te gaan trainen? en zal ik snel resultaat zien? Ik pas mijn voeding er verder niet op aan. en doe op elke apparaat in de sportschool setjes van 3x8. Ik begin op een relatief licht gewicht (+/- 30 kilo) omdat ik nog niet zoveel spierkracht in m'n armen heb..

Mvg,
    Nick

Als ecto zonder voedingsschema trainen en snel resultaat willen is bijna onmogelijk.

Bij voorkeur zoveel mogelijk losse gewichten doen, op je voeding letten en goed doortrainen.
    Daarnaast je HELE lichaam trainen dus ook je benen( is namelijk 50% van je lichaam)

Succes.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

welkom
      44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
      ....

Comment

Als je gaan vreten kom je zkkr aan. Lees de stickys en stel een voeddingsschema op... op dan gwn hard trainen je komt met gemak aan.

Comment

definieer vrij smal gebouwd? hoeveel weeg je?
          ik ben 1.96 en ben begonnen aan eeuhm, 74 ofzo, weet het al niet meer exact. ben op 2 maanden tijd ofzo 10 kilo aangekomen, zit nu aan de 87 na ongeveer 3,5 maanden trainen, 3x in de week, maar wel setjes van 15 reps volgens het beginnersschema uit de stickies. EN ik heb UITERAARD mijn voeding aangepast.
          Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

wow wat veel (en snel :P) reacties!

Ik ben dus rond de 2 meter. en ik weeg ongeveer 85 kilo..
            Ik ben overigens niet van plan om m'n voedingsschema aan te passen.. Kan het dan ook? Ik wil gewoon gaan trainen, en drink 1x in de week zo'n eiwit milkshake (oké, ik voel me belachelijk omdat ik dat vermeld, maar toch )

Bedankt voor de snelle reacties!
            Mvg,
            Nick

Edit: setjes van 15 doen is toch conditioneel werk? Ik dacht dat 8/10x voor krachtverbetering was..

Comment

Originally posted by nickhguitar View Post
              wow wat veel (en snel :P) reacties!

Ik ben dus rond de 2 meter. en ik weeg ongeveer 85 kilo..
              Ik ben overigens niet van plan om m'n voedingsschema aan te passen.. Kan het dan ook? Ik wil gewoon gaan trainen, en drink 1x in de week zo'n eiwit milkshake (oké, ik voel me belachelijk omdat ik dat vermeld, maar toch )

Bedankt voor de snelle reacties!
              Mvg,
              Nick

Edit: setjes van 15 doen is toch conditioneel werk? Ik dacht dat 8/10x voor krachtverbetering was..
              Ik moet zeggen dat ik ook erg verbaast ben van de snelle reacties :P.

Je weegt 85 kilo en dat volgens mij niet zo magertjes tog:P? Wat is je BF?

Zo een shake gaat alleen maar helpen als de rest van je voeding goed is en 1 keer in de week gaat al helemaal geen verschil geven.

En over de reps.. dat is per persoon verschillend, dus kijk maar wat het beste voor jouw werkt.

Comment

als je je voeding niet op een bepaalde manier aanpast zet het geen zoden aan de dijk, net zo min als (wooptidoo) 1x per week een eiwitshake te drinken.

Desalnietemin welkom en succes.
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Bf=vet percentage neem ik aan? Ik heb geen idee om eerlijk te zijn..

punt 2 dus: als ik dus m'n voedingsschema niet aanpas heeft trainen TOTAAL geen nut?..
                  Ik eet niet heel slecht hoor. Gewoon aardappelen en groenten elke dag. 1x in de week patat.. gewoon normaal..

Comment

Bf=vet percentage neem ik aan? Ik heb geen idee om eerlijk te zijn..

punt 2 dus: als ik dus m'n voedingsschema niet aanpas heeft trainen TOTAAL geen nut?..
                    Ik eet niet heel slecht hoor. Gewoon aardappelen en groenten elke dag. 1x in de week patat.. gewoon normaal..
                    Sorry goos.. maar wil je echt gainen .. zul je tog een schema moeten maken. Tenzij je zo ervaren bent, dat je zomaar iets kan improviseren.

Comment

Je wil resultaat zeg je. Zonder enige aanpassing zul je enig resultaat bewerkstelligen net als iedereen de eerste drie maanden. Om vervolgens te stagneren als het gaat om spiergroei en kracht.
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik ben overigens niet van plan om m'n voedingsschema aan te passen.. Kan het dan ook?
                        NEE

1. Ga freten 2. Ga je ass kicken in de gym 3. Alles trainen en niet alleen je armen 4. Geduld hebben en niet na 2 maanden al gaan zeuren dat je nog steeds geen beest bent geworden

Originally posted by gameface View Post
                        Je weegt 85 kilo en dat volgens mij niet zo magertjes tog:P?
                        Wel voor iemand van 2 meter
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

85 kilos voor 2 meter is skinny

Comment

Nee ervaren ben ik niet:P integendeel.
                            Dus jullie advies is eigenlijk om daar even heen te gaan en vragen naar een schema? Nou gebruik namelijk gewoon alle apparatuur ..

En voeding? is gewoon 'hollandse kost' goed? of moet ik denken aan yoghurt en fruit de hele dag? dat heb ik er namelijk niet voor over.. Ik wil wel graag duidelijk vooruitgang zien. mooie stevige borstkas krijgen enzo. maar ik wil m'n leven wel behouden zegmaar

Edit: Ik zie zonet tot m'n grote spijt dat ik in de categorie 'skinny ass bitches' ben gedropt.. Moet ik dus gewoon veel eten? of gewoon ook nog goed eten?.. xD
                            Last edited by nickhguitar; 04-11-2009, 00:05.

Comment

alle antwoorden op al je vragen, this is the place to be:
                              Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X