Paar onzekerheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nickhguitar View Post
    Nee ervaren ben ik niet:P integendeel.
    Dus jullie advies is eigenlijk om daar even heen te gaan en vragen naar een schema? Nou gebruik namelijk gewoon alle apparatuur ..

En voeding? is gewoon 'hollandse kost' goed? of moet ik denken aan yoghurt en fruit de hele dag? dat heb ik er namelijk niet voor over.. Ik wil wel graag duidelijk vooruitgang zien. mooie stevige borstkas krijgen enzo. maar ik wil m'n leven wel behouden zegmaar
    Lees ff de sticky mbt voeding. Daar staat al veel in over voeding. Stel aan de hand daarvan een schema en zet het op bodynet voor tips. De meeste hier geven graag tips maar het maken van een schema moet je tog zelf gaan doen.

En zoals hiervoor is gezegt, probeer zoveel mogelijk met losse dumbels te werken.

Comment

maar ik wil m'n leven wel behouden zegmaar
      Dus niemand heeft hier een leven? Think again
      Je kwaliteit van leven gaat er juist op vooruit als je het goed aanpakt. Je bent er echt geen uren mee kwijt. Verder: Stickies.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
        Dus niemand heeft hier een leven? Think again
        Je kwaliteit van leven gaat er juist op vooruit als je het goed aanpakt. Je bent er echt geen uren mee kwijt. Verder: Stickies.
        Mijn excuses, zo bedoelde ik het uiteraard niet
        even een noob vraagje, wat zijn dumbels?..
        en moet ik dus naast een voedingsschema ook nog een trainschema maken? of is wat ik nu doe wel goed?

Comment

Nee ervaren ben ik niet:P integendeel.
          Dus jullie advies is eigenlijk om daar even heen te gaan en vragen naar een schema? Nou gebruik namelijk gewoon alle apparatuur ..

En voeding? is gewoon 'hollandse kost' goed? of moet ik denken aan yoghurt en fruit de hele dag? dat heb ik er namelijk niet voor over.. Ik wil wel graag duidelijk vooruitgang zien. mooie stevige borstkas krijgen enzo. maar ik wil m'n leven wel behouden zegmaar

Edit: Ik zie zonet tot m'n grote spijt dat ik in de categorie 'skinny ass bitches' ben gedropt.. Moet ik dus gewoon veel eten? of gewoon ook nog goed eten?.. xD
          Zo werkt het niet vriend. Ik wil ook graag een bmw maar als ik er niet voor werk zal ik er nooit 1 kunnen betalen.

Niet vragen naar een schema, maar er zelf 1 maken, het gaat om jou. Vergeet die apparatuur hoe leuk het er ook uitziet allemaal. Back voor basics is het nu voor jou. Squatten, deadliften, benchen, borren en alleen machines waar je echt wat aan hebt. Bijv. lat pulldown, seated row, leg extensions, leg curl en eventueel nog wat aanvullingen. Voor de rest heb je aan apparatuur niet zoveel nodig naast een squatrack, bench, barbell, dumbells, kabelstation en een zooi schijven.

Wat betreft voeding: ga freten. Nee, ik zeg je alvast voordat je er zelf mee af komt, je eet niet genoeg. En nee, je eet niet goed. Denk eerder aan Brinta, kwark, kipfilet, vis, vlees (bij voorkeur geen varkensvlees) etc. voor uitgebreidere informatie hierover, lees de sticky's.

En heb je geen zin om moeite te doen? Doe het dan ook niet, want anders kom je toch nergens. Als je een mooi lichaam wil is het aanpoten. Dus of je zet je voor de volledige 100% in of niet. Het is niet 50/50. Natuurlijk kan je af en toe nog wel is een patatje eten we zijn ook allemaal maar mensen. Als je het maar niet te gek maakt.

Ik kan misschien een beetje fel overkomen als je mijn reactie zo leest, maar ik bedoel het alleen maar goed en wil duidelijk maken dat het niet zo werkt als dat jij denkt.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Zo werkt het niet vriend. Ik wil ook graag een bmw maar als ik er niet voor werk zal ik er nooit 1 kunnen betalen.

Niet vragen naar een schema, maar er zelf 1 maken, het gaat om jou. Vergeet die apparatuur hoe leuk het er ook uitziet allemaal. Back voor basics is het nu voor jou. Squatten, deadliften, benchen, borren en alleen machines waar je echt wat aan hebt. Bijv. lat pulldown, seated row, leg extensions, leg curl en eventueel nog wat aanvullingen. Voor de rest heb je aan apparatuur niet zoveel nodig naast een squatrack, bench, barbell, dumbells, kabelstation en een zooi schijven.

Wat betreft voeding: ga freten. Nee, ik zeg je alvast voordat je er zelf mee af komt, je eet niet genoeg. En nee, je eet niet goed. Denk eerder aan Brinta, kwark, kipfilet, vis, vlees (bij voorkeur geen varkensvlees) etc. voor uitgebreidere informatie hierover, lees de sticky's.

En heb je geen zin om moeite te doen? Doe het dan ook niet, want anders kom je toch nergens. Als je een mooi lichaam wil is het aanpoten. Dus of je zet je voor de volledige 100% in of niet. Het is niet 50/50. Natuurlijk kan je af en toe nog wel is een patatje eten we zijn ook allemaal maar mensen. Als je het maar niet te gek maakt.

Ik kan misschien een beetje fel overkomen als je mijn reactie zo leest, maar ik bedoel het alleen maar goed en wil duidelijk maken dat het niet zo werkt als dat jij denkt.
            Kan het denk ik niet beter verwoorden Je hebt bouwstoffen nodig om die spieren te kweken en nee 1 keer in de week zo'n shake helpt niet. My advice als mede-noob: LEZEN LEZEN LEZEN LEZEN. Is dat teveel moeite dan moet je jezelf maar es gaan afvragen hoe graag je dit wilt . Maar van stilzitten is nog nooit iemand gespierd geworden ( op de bierspier na). Succes

Comment

Donderdag ga ik weer. Wat ik ga doen is info vragen over een eventueel voedingschema. En misschien een aangepast trainingschema. (of in ieder geval info hierover) Goed plan toch lijkt me?

Comment

Goed plan toch lijkt me?
                Noop. Ervaring leert dat de meeste sportscholen geen fuck verstand hebben van zaken. Doe er moeite voor en begin er zélf mee in plaats van een pussy te zijn en alles uitgekauwd voor je neus neergezet te hebben.

Lezen.

Comment

even een noob vraagje, wat zijn dumbels?..
                  en moet ik dus naast een voedingsschema ook nog een trainschema maken? of is wat ik nu doe wel goed?

Weet je, doe gewoon je ding, ga lekker spelen met die dingetjes in de gym en geniet ervan en laat je leven vooral niet overhoop gooien door al die vervelende adviezen die hier gegeven worden, het lijkt wel of iedereen hier gek is geworden om jou zo te pesten.....voedingschema?, Trainingschema? Gaining?.....brrrr!! je krijgt er gewoon de rillingen van
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik denk dat de topicstarter gewoon nog helemaal niet weet wat ie wil...

Mijn advies: klooi maar lekker aan in het begin totdat je er achter komt dat het allemaal nutteloos is en je de informatie uit de stickies eindelijk gaat toepassen
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Er gaat langzaam een wereld voor je open!

Hoe meer kennis, hoe meer rendement
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Trainen heeft weinig tot geen zin als je niet de goede voeding binnen krijgt.
                        je kan je lengte zien als nadeel, maar ook als voordeel. Als jij een stevige borstkas en spieren wilt zul je veel moeten trainen, veel ( goede ) dingen moeten eten. en veel moeten slapen. Dit is gewoon je basis. en met 3 x in de week kan je een aardige progressie boeken.
                        Edit nog even over '' het leven behouden '' het leven wordt alleen maar leuker naarmate je meer traint is mijn ervaring. het is niet zo dat je opeens 24/7 aan spieren hoeft te denken. Maar er gewoon met enige regelmaat rekening mee houden is voldoende voor jouw eisen.
                        Mocht je nog vragen/advies hebben en willen hoor ik het graag.

gr Ruben
                        1.83
                        93 KG
                        19 JAAR

Comment

zal het ffies duidelijk uitleggen voor je:

1
                          Sportscholen hebben meestal niet zo veel verstand als ze eigenlijk moeten hebben (gebruik dus beginners trainingschema uit de sticky's)

2
                          zonder bouwstoffen kan je niks maken, zo zitten ook je spieren in elkaar (Bouwstoffen zijn: eiwitten/vetten/koolhydraten)

3
                          De training hoeft niet lang te duren 3xper week 1uurtje in de sportschool is genoeg.

4
                          eten hoeft ook geen duizende euro's te kosten gewoon 6x per dag een mooie maaltijd neer zetten is genoeg (als je niet veel geld heb, laat dan de chocolade (zoals kitkat's), frisdranken en andere onzin dingen in de winkel staan)

5
                          voedingsschema's maken wij hier niet voor je, maar je kan wel naar andere mensen hun voedingschema kijken en daar de feedback op bekijken. en zo je eigen in elkaar zetten.

6
                          je wilt snel resultaat zien, dit is mogelijk maar iedereen is verschillend ik heb ook de eerste 3maanden aangeklooit.
                          dus voeding/training/rust moet goed zijn om snelste gains te maken

7
                          suc6 en vergeet benen niet te trainen!
                          oowhja dumbells en barbells wist je niet wat het waren (Mischien een idee om het bij google.nl in te typen en dan plaatjes )
                          Calisthenics / Street workout

Comment

@ijsblok:

aan het proberen de populariteitswedstrijd te winnen? dat staat ook in de stickies en kan hij waarschijnlijk prima zelf vinden en lezen.

Comment

Met slechte voeding kun je als beginner nog resultaat behalen in het begin, maar het houdt na een tijdje op. Zorg dat je veel vlees en noten eet als je niet veel wilt veranderen qua voeding. Als je die twee dingen eet zit je op zich al in een betere richting.

Comment

Doe wat de members zeggen en je groeit als een bloemkool.
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X