Spierenafbreken en sneller opbouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierenafbreken en sneller opbouwen?

Nou dat ik al >7< weken depressief aan het rusten ben vanwege een blessure in de trapezius lijkt het erop dat ik ca 2 a 3 weken weer volop kan gaan trainen.
    Nou zie ik helaas dat mijn biceps/triceps en rug aardig wat geslonken zijn
    Klopt het dat als je spieren afgebroken hebt, dat wanneer je gaat trainen die spieren sneller terug komen?
    Veel mensen zeggen van wel maar er gaat wel meer bullshit door de sportscholen heen...
    en in hoeveel tijd zou dat gemiddeld zijn mits je goed trained/eet/rust?

Hoe lang het terugkomen duurt hangt van teveel af om je dat te kunnen vertellen. Wel is het zo dat je je spiermassa inderdaad sneller terughebt dan je hem in eerste instantie verkreeg.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

precies, het ligt er ook al aan hoe lang je traint bv. Omdat je 2-3 weken niet getraind hebt is alles ingeslonken en denk je dat het weg is.
      Een man bij ons in de sportschool van ongeveer 48 jaar gok ik heeft 15 jaar niet meer getraind (daarvoor wel een jaar of 20) en nog nooit wat gebruikt, hij was nu geloof ik 2 maandjes weer volop bezig en had al weer een beste hoeveelheid spieren zo te zien .

Comment

Het werkt geloof ik net als een geheugen heb ik wel eens gelezen. Als je spiermassa kweekt, bouw je dat geheugen uit om het even zo uit te drukken. Als je niet getraind hebt gedurende langere tijd, slinkt het, maar je hebt het geheugen nog wel en dat kan je vrij snel terugkrijgen.

Comment

Was het niet allemaal terug te leiden op uitgerekte fascia's (minder weerstand bij groei) en CNS patronen die je sneller oppikte ?
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

04.20....
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ahh mooi zo, was al bang dat het harde werken al voor 50% verspilt was want het is aanzienlijk geslonken en wekt een chagrijnig humeur op haha

Comment

check the levrone report maar eens om te zien hoe snel zijn spieren teruggekomen zijn (oké, wel niet echt de meest normale gast, ma wel spectaculair om te zien)
                The Levrone Report
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                  check the levrone report maar eens om te zien hoe snel zijn spieren teruggekomen zijn (oké, wel niet echt de meest normale gast, ma wel spectaculair om te zien)
                  The Levrone Report
                  Ja en hij doet het helemaal naturel......NOT.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Ja en hij doet het helemaal naturel......NOT.
                    Heb je het wat gevolgd? Hij heeft toch testen laten doen om te bewijzen dat hij het nu natural doet. Heel zijn website heeft als doel om te laten zien dat hij natural traint, hij steekt ook niet onder stoelen of banken dat dat vroeger niet zo was, dus waarom zou hij er over liegen? Hij zegt ook dat hij nu niet zoveel kracht heeft als vroeger.
                    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X