fitness school

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitness school

ey, ik ga zondag kijken bij de fitness school in een dorpje vlakbij enz, waarschijnlijk ( logisch ) er dan ook op, en dan trainen waarschijnlijk op maandag,woensdag en vrijdag. Maar moet ik dan trainingsschema eh.. opvolgen van de fitnesstrainer, of zou ik 1 van de trainings schema's op muscleandstrenght.com kunnen gebruiken ?

MVG

Naruto

In de stickys staat een goede full body schema.. die zou je evt kunnen gebruiken

Comment

Ok ty, zal er naar kijken / zoeken ^^

naruto

Comment

Ik gebruik dit full-body schema en vind het fantastisch vroeger trainde ik zonder schema (gewoon wat doen) en na de kt voelde ik niets en ook de volgende dagen niet; nu train ik minder lang maar veel efficiënter dan voordien dus het is zeker aan te raden alleen zou ik met heel kleine gewichten beginnen.
        Greetz Sarahani

Comment

ok ty , eh.. welk full-body schema bedoel je met dit :P? of gewoon die ene van de sticky hier ?

Comment

dit http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ersschema.html er is ook een excelsheet om te downloaden en als je niet weet wat de oefeningen zijn klik je er gewoon op en dan zie je hoe je ze moet uitvoeren.
            Greetz Sarahani

Comment

dankje !, zal gelijk kijken

dit doen je dan elke maandag,woensdag en vrijdag? ( als ik op die dagen dan ga fitnessen, wat mij het handigste lijkt. )

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
                dankje !, zal gelijk kijken

dit doen je dan elke maandag,woensdag en vrijdag? ( als ik op die dagen dan ga fitnessen, wat mij het handigste lijkt. )
                Maandag,woensdag en vrijdag

of

dinsdag donderdag en zaterdag

of

woensdag vrijdag en zondag.

Zolang je er maar 48 uur tussen elke training laat.

Comment

ok ty, denk dat ik dan voor maandag woensdag vrijdag ga , heb donderdags badminton training, wel beetje eh.. irritant mss maandag met ook gitaar les, maar kan ik heeel mss naar dinsdag doen, anders gewoon beetje haasten 1 keer per week maarja ;d, merci voor de adviezen enz ^^

Comment

You're welcome
                    Greetz Sarahani

Comment

Op de site www.fitness-island.com staan ook nog wat trainingsschema's die je kunt gebruiken.
                      Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

merci^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X