brood of rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maar7en8 View Post
    wanneer ik de tijd heb en niet naar school hoef, neem ik rijst.
    ik zou ook naar school rijst mee willen nemen.

maar mijn vader en moeder zouden flippen en zeggen dat ik voor gek sta.:P
    dus hou ik het door de weeks meestal bij volkorenbrood.
    Hey waarom niet,jij hebt sportieve doelen!!!Misschien juist dat anderen jouw op school zo bezig zien met je voeding,en jouw zien veranderen in een monster,dat anderen net zo geintresseerd worden in die hele tory als jijzelf en anderen in de sport!Tja dat anderen zich nou meer concentreren op het feit of ze nu wel psies hetzelfde mee naar hun werk nemen,als hun mede collega's!

Ik nam toen ik nog werkte ook een gehele koelbox gevuld met van alles en nog wat mee naar het werk,eerst lachte iedereen,maar op een gegeven moment bestelde sommige bij het restaurant 5 gekookte eieren,en oppeens namen er sommige ook rijst mee.Kijk je hoeft je gerust niet te schamen als jij je doelen wilt waarmaken,wees trots op hoe gediciplineerd jij met je sport en gezondheid bezig bent,daar kunnen anderen ook weer een voorbeeld uit trekkken toch!!

Succes met je voeding en het toepassen in jouw levensstijl daarvan!

Comment

Tja, een bak rijst wegwerken terwijl de leraar aan het woord is vind ik een beetje vreemd hoor.

Gekookte eieren neem ik wel bijna dagelijks mee, maar die eet je zo weg.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        Tja, een bak rijst wegwerken terwijl de leraar aan het woord is vind ik een beetje vreemd hoor.

Gekookte eieren neem ik wel bijna dagelijks mee, maar die eet je zo weg.
        Jij wou beweren dat jij gewoon je eten onder de les wegwerkt aso!
        In mijn tijd op school hadden we nog gewoon eetpauzes en zoiets,het wordt toch wel heel erg tegenwoordig op school zeg!

Comment

Ik heb maar een pauze per dag of zo, en mijn maaltijden plan ik gewoon tijdens de les in.

Niemand die daarover zeurt

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            Ik heb maar een pauze per dag of zo, en mijn maaltijden plan ik gewoon tijdens de les in.

Niemand die daarover zeurt
            Jij mazzl dat ik jouw meester niet ben!!

Comment

Jij zou me heus wel snappen wanneer ik zou zeggen dat ik een voedingschema volg om beest te worden.

Comment

daar heb je me bij me kloten shit das waar!! 1-0 voor jou,ik kom eerlijk uit voor mijn verlies!!

Comment

Ik ga volgende week ook eens een week geen brood eten. Ik wil toch eens weten of ik dat nog merk op mijn buik of iets.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik ben er nou voor 4weken mee gestopt(alhoewel 1broodje zalm gisteren)en ik moet je zeggen dat er wel een heel duidelijk verschil zit Beaudien,ben ook gestopt met melk dat helpt ook.

Comment

Met melk ga ik niet stoppen, ik vind havermout of brinta met water echt goor.
                      En ik heb als oude vrouw ook de calcium nodig natuurlijk, he......
                      Het gaat me een beetje aan het hart, weet niet of ik hier nu erg mee over de top ga, want ik heb al heel veel dingen geschrapt die ik niet meer eet.
                      Maar dat laatste restje op mijn buik blijft hangen en als het nou aan het brood ligt, ga ik dat dus gewoon eens testen.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Het gaat me een beetje aan het hart, weet niet of ik hier nu erg mee over de top ga, want ik heb al heel veel dingen geschrapt die ik niet meer eet.
                        Maar dat laatste restje op mijn buik blijft hangen en als het nou aan het brood ligt, ga ik dat dus gewoon eens testen.
                        Daar moet je ook engelengeduld voor hebben,maar je weet doelen zijn er om te behalen!

Comment

melk enzo zijn geen goede calcium bron.
                          het draagt zijn steendje bij wanneer je een liter per dag drinkt maar calcium uit melkproducten wordt niet goed opgenomen door je lichaam.

veel betere bronnen zijn groene groentes bijv.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hoe zit het eigenlijk met roggebrood????

Comment

rijst natuurlijk, makkelijker te verteren

Comment

Hoe zit het eigenlijk met roggebrood????
                                Hoog suikergehalte, anders check deze link eens, kun je veel uithalen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X