Foto's en Uitslagen YBF NK 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij had ook filmpjes op Youtube waarin die beetje ze biceps showt enzo erg lachwekkend, maar zijn eraf volgens mij
    Groeten

Comment

nummer 3 heren fitness...rofl
      ik wil niet weten wat voor ecto's er op de plaatsen na hem kwamen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        nummer 3 heren fitness...rofl
        ik wil niet weten wat voor ecto's er op de plaatsen na hem kwamen :P
        haha idd, een uitgehongerde somalische vluchteling heeft nog meer massa

btw de nr 3 van masters superbody is ook wel aardig vettig nog.
        Groeten

Comment

Faal je als naturel bodybuilder doe je mee met fitness :P
          Zelfs Possel heeft nog meer massa hehe

Comment

Had ik al gezegd dat ik de foto uit de beginpost zo fantastisch vind? Damn.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Had ik al gezegd dat ik de foto uit de beginpost zo fantastisch vind? Damn.
              Echt een mooi shot.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Oké, ben echt niet van het afbranden van atleten, maar die Dusan is echt huilen geblazen. Tof van hem dat hij het podium durft te betreden, alleszins respect voor het lef. Aan de andere kant denk ik niet dat hij dat had moeten bewijzen door een BB-podium te beklimmen, want dit is wel heel pijnlijk.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Oké, ben echt niet van het afbranden van atleten, maar die Dusan is echt huilen geblazen. Tof van hem dat hij het podium durft te betreden, alleszins respect voor het lef. Aan de andere kant denk ik niet dat hij dat had moeten bewijzen door een BB-podium te beklimmen, want dit is wel heel pijnlijk.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Hey hey goed3middag. Ik heb een vraagje.. ik ben al lange tijd op zoek naar fotos van deze wedstrijd. Ik heb namelijk deelgenomen aan d3ze wedstrijd en zou graag nog wat fotos willen terug zien. Als iemand mij zou kunnen helpen zou fijn zijn groetjes

Comment

amazing bump, mooi optijd ook, gevalletje terugblikken op vergane glorie?

Comment

Sterke bump. Heb om een of andere reden het topic doorgelezen en ben eig echt benieuwd naar die nr6, Dusan Ook hoe hij er nu bij zou staan...

Comment

Ik kan de fotos niet zien? Zegt dat de pagina niet gevonden kan worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X