Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had ik al gezegd dat ik de foto uit de beginpost zo fantastisch vind? Damn.
Echt een mooi shot.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Oké, ben echt niet van het afbranden van atleten, maar die Dusan is echt huilen geblazen. Tof van hem dat hij het podium durft te betreden, alleszins respect voor het lef. Aan de andere kant denk ik niet dat hij dat had moeten bewijzen door een BB-podium te beklimmen, want dit is wel heel pijnlijk.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Oké, ben echt niet van het afbranden van atleten, maar die Dusan is echt huilen geblazen. Tof van hem dat hij het podium durft te betreden, alleszins respect voor het lef. Aan de andere kant denk ik niet dat hij dat had moeten bewijzen door een BB-podium te beklimmen, want dit is wel heel pijnlijk.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Hey hey goed3middag. Ik heb een vraagje.. ik ben al lange tijd op zoek naar fotos van deze wedstrijd. Ik heb namelijk deelgenomen aan d3ze wedstrijd en zou graag nog wat fotos willen terug zien. Als iemand mij zou kunnen helpen zou fijn zijn groetjes
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment