Ultieme bodybuilding Quotes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Obsession is what lazy people call dedication.

ik heb deze nooit gesnapt:P. Want als je dat vertaalt, staat er "Obsessie is wat tamzakken toewijding noemen".

Is het dan niet eerder andersom... de toewijding voor het trainen wordt door tamzakken als obsessie gezien?

Comment

Denk als hem vertaald dat je hem van 2 kanten kan draaien.

Obsessie zo noemen luie mensen toewijding was meer mijn bedoeling ervan.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Deze heb ik bij Dfuse uit de signature gekaapt, maar vind em wel erg goed:

If you insist on using gloves, make sure they match your purse. -Mark Rippetoe
        haha ja. hier staat het vol met grappige quotes van hem: Wit and Wisdom of Mark Rippetoe - Starting Strength Wiki
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Geobsedeerd is iets wat luie mensen noemen, waarvan ze het zelf niet op kunnen brengen om te doen. Daar komt het op neer.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Toewijding aan training en voeding zoals wij hebben noemen luie mensen obsessief gedrag terwijl ze jaloers zijn op onze lichamen.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Mowgli Bayat View Post
              Obsession is what lazy people call dedication.

ik heb deze nooit gesnapt:P. Want als je dat vertaalt, staat er "Obsessie is wat tamzakken toewijding noemen".

Is het dan niet eerder andersom... de toewijding voor het trainen wordt door tamzakken als obsessie gezien?
              Neen, je moet een komma lezen na "obsession". Oftewel: "Obsessie, is hoe luie mensen toewijding noemen". In het Engels gebruikt men alleen zelden komma's vandaar de begrijpelijke verwarring van jouw kant.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                In het Engels gebruikt men alleen zelden komma's vandaar de begrijpelijke verwarring van jouw kant.

Ik gebruik ook zelden komma's in de Nederlandse taal

En als ik ze gebruik staan ze volgens mij 9 van de 10 keer verkeerd
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Neen, je moet een komma lezen na "obsession". Oftewel: "Obsessie, is hoe luie mensen toewijding noemen". In het Engels gebruikt men alleen zelden komma's vandaar de begrijpelijke verwarring van jouw kant.
                  PBedankt voor de mooie uitleg.

Originally posted by Ashley View Post

Daar, Heb, Ik, Ook, Altijd, Last, Van.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Het probleem van het nederlands is, dat er geen duidelijke regels voor comma's zijn. Je moet ze plaatsen wanneer je denkt, dat een pauze nodig is en al dat soort gelul. Heel onduidelijk allemaal, dus niet zo raar, dat het niet altijd goed gaat in het nederlands. Duits is daar bijvoorbeeld veel consequenter in.

Ik vraag me altijd af, hoe kun je comma's goed of fout rekenen, als er geen duidelijke regels voor zijn.

* Bij mij zul je heel vaak de duitse manier van comma's plaatsen zien.
                    "ik denk, dat ik ga." (tussen twee deelzinnen zet ik altijd een comma of tussen twee verschillende gezegdes)
                    Last edited by Misterfit; 22-12-2009, 13:46.

Comment

Ain't nothing to it but to do it.

Comment

Being defeated is often a temporary condition. Giving up is what makes it permanent

If you do what you always did, then you will get what you always got

Go hard or go home
                        Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

lets make it happen , captain
                          nothing to it but to do it
                          pain is weakness leaving the body
                          i 'm superhuman

Comment

Valt me wel op dat meer dan driekwart van de quotes van Ronnie Coleman afkomstig zijn....

Beetje jammer.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

" A champion wants to succeed more and more and thinks about it 24 hours a day, and does the things - the extra things - it takes to be that champion. " - Jay cutler
                              " Failure is not an option "

Comment

Wat ik persoonlijk een mooie vind:

"The only easy day was yesterday"

heeft niet direct iets te maken met BB maar wel met mentale en fysieke inspanning dus ik vind hem wel hier thuishoren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X