Ultieme bodybuilding Quotes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waar een wil is, is een weg.

Niet persé een BB quote maar meer in het algemeen.

Comment

Linkje naar mijn eigen topic :P http://forum.bodynet.nl/geestelijke-...ef-denken.html
      Basistekst die alle Vlaamse studenten psychologie moeten kennen, is mij tenminste wijsgemaakt.

Arnold had het immers ook altijd over de kracht van postitief denken en het belang van het mentale aspect in bodybuilding.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        Linkje naar mijn eigen topic :P http://forum.bodynet.nl/geestelijke-...ef-denken.html
        Basistekst die alle Vlaamse studenten psychologie moeten kennen, is mij tenminste wijsgemaakt.

Arnold had het immers ook altijd over de kracht van postitief denken en het belang van het mentale aspect in bodybuilding.
        Het mentale is idd zeer belangrijk. De eerste 4-5 hoofdstukken van het boek 'burn the fat, feed the muscle' gaat over het mentale aspect. Meerbepaald hoe je je onderbewustzijn moet herprogrammeren om je doel te halen
        > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
        BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Ik vind de handtekening van 3XL trouwens wel vet. Al klinkt het wel een beetje arrogant. Maar goed,

As you are now, i once was. As i am now, you'll never be.

Of iets in die richting.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Ik vind de handtekening van 3XL trouwens wel vet. Al klinkt het wel een beetje arrogant. Maar goed,

As you are now, i once was. As i am now, you'll never be.

Of iets in die richting.
            Ik vindt hem wel mooi hoor! Prachtige quote eigenlijk.

Comment

Alleen gaat die quote niet voor iedereen op.. =)

If the bar ain't bending, you're just pretending..

Comment

The pain you feel today is the strenght you feel tomorrow!

Comment

Pain is temporary, pride is forever
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Some people dream of success, while others wake up and work for it.

Comment

Mijn sig

Comment

Ita, ik heb de bodybuilder in zijn natuurlijke omgeving bestudeerd. De bodybuilder put zijn motivatie uit de reacties en aandacht van andere mensen. Hij is intens gelukkig als hij op het strand is, in de disco of elke willekeurige andere social spot en mensen hem vragen stellen over de pomp (het liefst over zijn borst en/of biceps). Hij doet het bijna volledig voor de vrouwelijke aandacht. Het enige doel is uiteindelijk aandacht trekken. Dit gaat helemaal op voor de BBér die niet eens wedstrijden doet. Dit is ook de hoofdreden waarom bodybuilders vaak motivatieproblemen hebben. De pomp voelt zich door dit soort misbaksels misbruikt en hij zal dus ook nooit dezelfde liefde geven als dat hij een lid van een echte krachtsport geeft.
                        Sorry maar deze is geniaal
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

@ Triple: Walk with those seeking truth... RUN FROM THOSE WHO THINK THEY'VE FOUND IT.

nog een paar:

If you focus on success, you’ll have stress. But if you pursue excellence, success will be guaranteed.

Be good to yourself because nobody else has the power to make you happy.

Comment

Go hard or go homoe

Comment

Als je BB als middel tegen een ziekte gebruikt vind ik deze wel mooi: "A'j better wilt worden bin ie al half gezoond."

Ja, ik wil beter worden!
                              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Pain is an emotion, emotions you can disable..

(had een docent een keer gezegd tegen me)
                                Last edited by gain is pain; 29-01-2012, 20:24.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X