Bumfights, entertainment or madness?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bumfights, entertainment or madness?

Wat vinden jullie nou eigenlijk van Bumfights? Bumfights heeft een stel jongeren gemaakt die straatgeweld filmde en "homeless people" stunts laten doen voor geld en alcohol... Bumfights mt een flesje bier op z'n voorhoofd tattoeren etc etc. "The Stunt Bum" oftewel Rufus is uiteindelijk een normale vent geworden met wat cursussen enzo.

YouTube - Bumfights - A video too far ( part 1/5 )
    8:00 "I Broke his fucking encle(?), big fucking deal..."

YouTube - Bumfights - A video too far ( part 2/5 )
    YouTube - Bumfights - A video too far ( part 3/5 )
    YouTube - Bumfights - A video too far ( part 4/5 )
    YouTube - Bumfights - A video too far ( part 5/5 )

en de Bumhunter (soort steve irwin)
    YouTube - The bum hunter

Het gaat echt te ver. Een beetje vechten en door de stront halen vind ik nog kunnen, maar die tattoo kan echt niet.
    Maar ik moet er stiekem toch om lachen, vooral die bumhunter.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voor degenen die dit leuk vinden, heb ik nog wel een filmpje om het af te leren ...
      3guys1hammer
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

blergh, ik heb zoon tering hekel aan die omhooggevallen arrogante teringlijers die dit soort dingen maken, blergh, denken dat ze heel wat zijn terwijl ze andere mensen hun waardigheid gewoon slopen en gebruik van ze maken.... headshot voor die mannekes...
        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Ga het niet eens kijken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ga het niet eens kijken.
            ja had ik eigenlijk ook niet moeten doen :P was behoorlijk pissed toen ik het zag

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ga het niet eens kijken.
              me niether
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Waardeloos, 0 respect !
                Mind is everything.

Comment

wuahh, die 3guys1hammer is echt fucked up... die verdienen een langzame pijnlijke dood, die ik ze zelf gegeven zou hebben over hoe ik mij d'r nu over voel.
                  Bumfights is gek, maar hun doen het uit vrije (bezopen) wil, maar die 3guys1hammer is gewoon iemand die gekilled word... op echt een zielige en gestoorde manier. Heb hem een stukje gezien en toen zette ik 'm af krijg er zin van om die mafkezen kapot te maken...

Comment

Ow mijn god...3guys1hammer is echt fucking ziek.
                    Ik denk ga us kijken wat dat is maar heb er nu spijt van.
                    Krijg er gewoon buikpijn van. Deze mensen moeten ter plaatse geexecuteerd worden.
                    Te gestoord voor woorden.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Ow mijn god...3guys1hammer is echt fucking ziek.
                      Ik denk ga us kijken wat dat is maar heb er nu spijt van.
                      Krijg er gewoon buikpijn van. Deze mensen moeten ter plaatse geexecuteerd worden.
                      Te gestoord voor woorden.
                      agreed....

Comment

te bizar ja 3 guys 1 hammer, dat hoofd blijft in me gedachten rondspoken
                        Groeten

Comment

nog ne smerige: russian neo-nazi beheading

filmpjes zijn wel heel schokkend en ge zijt er gegarandeerd 2 dagen nie goe van, had ik er mss bij 3guys1hammer ook moeten bijzeggen
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            te bizar ja 3 guys 1 hammer, dat hoofd blijft in me gedachten rondspoken
                            Weet je wat het allerergste is, is dat ze er lol in hebben....
                            Ze zijn wel allemaal gepakt. En ze hebben er nog meer vermoord.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Weet je wat het allerergste is, is dat ze er lol in hebben....
                              Ze zijn wel allemaal gepakt. En ze hebben er nog meer vermoord.
                              Dnepropetrovsk maniacs - Wikipedia, the free encyclopedia

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X