wat is goede toename tijdens bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is goede toename tijdens bulk?

Ik had nog een vraagje over bulken.

Hoe weet je of het goed gaat? Ik bedoel... als je zwaarder wordt... duh.
    Maar zou je vetpercentage gelijk moeten blijven? Of is het normaal als ie wat omhoog gaat (is bij mij namelijk zo)

Hoeveel toename per maand is te verwachten. Hoeveel daarvan spiermassa?

Ik ben nog redelijk nieuw. Denk nu zo'n 2 maanden bezig met flink trainen, en bulken. Ben nu de afgelopen weken zo'n 6 kilo aangekomen. van 15% BF naar 16% gegaan. (volgens onze weegschaal dan) van die 6 kilo zou 2 kilo vet zijn, beetje vocht, en verder dan neem ik aan spier (?)
    Fear is the mind killer

Zal helemaal liggen, aan jou zelf.... Als je spiermassa groeit zal ook je vet % gaan stijgen... Hoeveelheid extra spiermassa per maand? Zal ook voor n groot deel aan jou zelf liggen.. Als je het op de juiste manier doet kun je bv 15kg in n jaar (eerste jaar) aan spiermassa bijkomen... Dus kilo,s per maand, is n beetje ver zoeken....Clean dan he.... Maar doe je het fout, zal het je heel erg teleurstellen...... Is maar n voorbeeldje...

Comment

tja... dat van die 15 kg had ik al gehoord ja... Ik vroeg me juist af hoe ik het doe tot nu toe
      Fear is the mind killer

Comment

1% vet stijging is geen 2 kg Alleen als je 200 kg weegt, wat ik betwijfel
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Netjes toch 6 kg in 2 mnd..... Kan best s +- 3kg echte spier zijn... Ik denk dat, je het nog helemaal niet zo verkeerd doet... Hij zegt weegschaal Leo, hij zal wel abuis zijn....
          Last edited by Knulletje; 11-12-2009, 12:34.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X