December: Vol, Verleiding, De-motivatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• December: Vol, Verleiding, De-motivatie

Vinden jullie december ook zo'n fantastische maand? Ik heb zo'n moeite met deze maand. Verjaardagen (zelf + pa), feestdagen, donker, zoetigheid, vet etc.

Ik ben steeds in de verleiding om lekkere dingen te pakken (perpenoten, chocola, oliebollen, alcohol etc.). Werkt het ook al niet mee dat ik ook nog 2 verjaardagen heb, waaronder die van mezelf.

Door het slechtere eten verneuk ik m'n schema, hierdoor raak ik ge-demotiveerd, hierdoor gaan de trainingen slechter en daardoor raak ik weer ge-demotiveerd om goed te gaan eten.

Kortom: december sucks! In januari wordt alles weer normaal en ga ik er wel weer vol tegenaan!

Herkennen jullie dit?
    30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Nee, want als je slim bent zit je te bulken dus maakt het geen reet uit als je je af en toe vergrijpt. Als je zo dom bent om te cutten in de winter maanden...tja :S

Comment

Nee eigenlijk niet... Ik zal sowieso wel zuipen met nieuwjaar enzo en er zal best wel een gourmetje ingaan (vooral kipfilet dan) maar als er een bak zoete shit voor m'n neus staat heb ik er weinig moeite mee af te blijven, ook van de oliebollen enzo...
      Weetniet hoe dat komt, ik lees wel vaker dat mensen er veel moeite mee hebben met deze maand.

Comment

ik snap niet dat mensen er allemaal zo veel moeite mee hebben. Als je een keuze maakt om iets te behalen dan ga je er toch gewoon kei en kei hard voor. natuurlijk kan je af en toe iets lekkers pakken pookal doe ik dat zelf niet. Hoe voel je je aan het eind van een avond als je je helemaal hebt volgepropt met voornamelijk zooi? Hoe voel je je als je je gewoon aan de regels hebt gehouden?

Comment

Ik snoep niet, rook niet, drink geen alcohol en leef het hele jaar puur naar mn sport... Met de Kerst en jaarwisseling vreet ik wat er voor mn bakkes komt, nou en? De dag erop heb ik last van mn maag van het vet, suiker en andere troep die ik heb binnen gekregen.. Gewoon, omdat mn maag en darmen het niet gewent zijn...Ook heb ik dan n stevige pijn in mn kop, en stinkt mn kleding van de rokers om me heen. ... Maar of mn zin, wilskracht en lichaam er echt onder hebben geleden, welnee die enkele keer maakt het niets uit..... Maar dat is mijn beleving

Comment

heerlijk toch, lekker aan je kcal komen met oliebollen, yeah!

Comment

Herken er niks van. De wintermaanden zijn toch de maanden om te bulken. Gewoon je schema volgen en niet te moeilijk doen als je een keertje uitschiet.
              Vanaf februari kun je weer cutten.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X