Advies nodig.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies nodig.

Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem:

Ik groei maar amper.. en dat terwijl ik 4 dagen in de sportschool zit.
    Train nu inmiddels 2 jaar intensief. Ik zit momenteel op 63 kilo droog en dat bij 1,75m lengte.
    Mijn eetpatroon is goed maar blijkbaar verbrand ik veel.
    Nou is me bedoeling dat ik ooit naar de 75 kilo droog toe wil.
    Iemand enige tips om droog te blijven en toch aan te komen door spiermassa?
    En anabole begin ik niet aan.. Puur Natuur

Meer eten als je training goed is.

Comment

Je eetpatroon is niet goed. Wellicht je training ook niet. En je rust niet.

En welkom.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Meer eten. Je kan geen spiermassa aanzetten door geen vet aan te zetten. In de winter moet je gewoon eten en niet zeiken over vet. Vet haal je 3 maanden aanloop naar de zomer er wel af door te gaan cutten. Dus meer eten.

Comment

Voedingsbehoefte calculeren en dan --> Voedingsschema maken nav. sticky's en andere voedingsschema's!

Succes en welkom
          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

enige optie die ik nog zie is anabolen
            Calisthenics / Street workout

Comment

Je denkt dat je goed eet, maar als je dat deed zou je aankomen. Daaruit kunnen we concluderen dat je niet goed, en vooral niet genoeg eet.

Training levert je geen spiermassa, als je niet goed erbij eet. Als je voeding binnenkort goed is, dan wordt het ook tijd om te kijken naar je trainingschema. Want ook daar zal heel wat beter kunnen vermoed ik zo.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Post anders je voedingsschema en trainingsschema eens.
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

zoals ondergenoemd post je voeding.. daar kanheel veel fout gaan, en ja ik spreek uit ervaring

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X