Vreselijke honger na training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vreselijke honger na training

Sinds twee weken weer lekker aan het trainen met gewichten, maar na die training... ben ik net een bouwvakker en moet ik me inhouden om niet meteen weer alles eraan te vreten...

Iemand tips voor wat betreft eten voor de training en na de training? Zodat ik niet meteen dat vreselijke hongergevoel heb.

Thanks

Hoe bedoel je, om het er weer aan te trainen? Door het trainen met gewichten verlies je niet veel vet hoor? Gewoon goede dingen vreten, kan geen kwaad!

Comment

Voor de training kun je een whey shake nemen met wat melk en een banaan ofzo neem dat 45min a 1u voor je training.
      En na de training ja, dan neem ik eigelijk het avondeten. ik ken het gevoel van de honger en ik moet ook me best doen om me in te houden, maar ik maak erg veel groenten klaar zodat ik me daarop kan uitleven, ze bevatten niet veel cal en vullen goed

maarja, er zijn er veel die hier wss niet mee akkoord zullen zijn =P
      To fear death is to limit life.

Comment

2 Janieck Spithoff:
        Nee ik bedoel dat nadat ik een uurtje kracht heb gedaan, ik zo'n vreselijke honger heb als ik thuis kom, dat ik me moet inhouden om niet meteen weer van alles te gaan eten...

En vroeg me dus af of er iets is om dat tegen te gaan, bijvoorbeeld voor de training iets te eten, waar je het volle gevoel nog wel een tijdje mee houdt, zodat ik na de training niet meteen als een bouwvakker de koelkast in duik.
        En wat ik dan het beste na zo'n training kan gaan eten ipv brood bijvoorbeeld.

Comment

En ik vroeg me ook meteen nog af of ik de inname van eiwitten moet verhogen bij een training van 3 x per week van een uurtje (ongeveer) of dat het bij recreatief getrain :P wel voldoende is om de dagelijkse richtlijnen aan te houden.

Comment

Originally posted by ZeroXX View Post
            2 Janieck Spithoff:
            Nee ik bedoel dat nadat ik een uurtje kracht heb gedaan, ik zo'n vreselijke honger heb als ik thuis kom, dat ik me moet inhouden om niet meteen weer van alles te gaan eten...

En vroeg me dus af of er iets is om dat tegen te gaan, bijvoorbeeld voor de training iets te eten, waar je het volle gevoel nog wel een tijdje mee houdt, zodat ik na de training niet meteen als een bouwvakker de koelkast in duik.
            En wat ik dan het beste na zo'n training kan gaan eten ipv brood bijvoorbeeld.

Waarom zou je na je training niet eten dan.....moet je juist wel doen.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja ok, maar wat?
              Ik stop me nu zelf vol met brood... lijkt me niet het meest perfecte? Vooral gezien de hoeveelheden die ik op dat moment op kan... (en ook meestal eet)
              Last edited by ZeroXX; 14-12-2009, 17:51.

Comment

Half litertje chocomel, is de honger al een stukje minder.

Daarna thuis een goeie stevige maaltijd met alles erop en eraan. Gezond voer natuurlijk en geen rotzooi.

Brood mag ook. En je kan me niet wijs maken dat als je 2 dubbele boterhammen op hebt nog steeds de neiging hebt om de ijskast te plunderen. Gewoon een paar vette grote glazen water erbij en dan is de honger zo weg.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ja natuurlijk, Je lijf schreeuwt om eten, voeren dat lichaam...

Comment

Originally posted by ZeroXX View Post
                    Ja ok, maar wat?
                    Ik stop me nu zelf vol met brood... lijkt me niet het meest perfecte? Vooral gezien de hoeveelheden die ik op dat moment op kan... (en ook meestal eet)
                    Voer waar je wat aan hebt.En snelle eiwitten...Je kunt grote hoeveelheden op na je training? Man prijs je gelukkig, wil ik ook wel hebben..Ik heb het niet en moet kloten met chocomel en shakes. Alle groei moet door je bakkus naar binnen hoor...Honger is n gezond teken, niets mis mee....

Comment

Lekker vreten!!!!!!! Althans, zo denk ik dan. En nog wat, als je toch zoveel moet eten, zorg dan voor een goede basis wat eten betreft, zoek dit op in de stickies. Al het overige wat je wilt eten kun je dan zelf beslissen, met andere woorden--> lekker eten (wat natuurlijk niet inhoudt dat je slecht moet eten)

Comment

Ok, thanks allen!

Comment

Ik heb altijd honger, behalve vlak na het trainen. En na een hele zware beentraining kan ik echt tegen het eten opzien. Dus zal je honger gevoel niet vanzelf overgaan als je wat langer traint?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Ik heb altijd honger, behalve vlak na het trainen. En na een hele zware beentraining kan ik echt tegen het eten opzien. Dus zal je honger gevoel niet vanzelf overgaan als je wat langer traint?
                            Als je aan het bulken bent ben je blij dat je niet hoeft te eten. Van een hongergevoel is er bij mij geen sprake. TS eet waarschijnlijk niet genoeg durende de dag anders heb je geen hongergevoel.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nou ik eet juist wel genoeg... misschien niet het juiste voor de training (momenteel train ik overdag)
                              Maar zal het met die shake ook eens gaan proberen... of mijn tussendoortjes wat groter maken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X