Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet je wat goed helpt om droger te worden? het volgende; je gaat naar de sportschool als het rustig is en kiest een stuk of zeven apparaten uit, waarop je een licht gewicht instelt, kilotje of 15. Op ieder apparaat doe je een stuk of 20 herhalingen en je loopt ze stuk voor stuk af, zonder tussendoor te rusten. Uiteraard pak je nooit twee apparaten achter elkaar die dezelfde spieren belasten. Bv. benen, borst, rug, schouders, kuiten, borst, benen.
Vervolgens verhoog je het gewicht met 5 kilo en ga je nog een keer. Als laatste loop je nog een derde ronde met 5 kilo erbij en ga je tot faliure.
Dan ren je dus twintig minuten als een gek die apparaten af en ben je helemaal kapot. Zo combineer je cardio en werk je aan de spierdefinitie, vette combo.
Dit doet me denken aan die vervelende gasten die niet wachten als het wat minder druk is maar toch de meest ingewikkelde constructies bedenken om een incline bench press uit te voeren, en dan nog het liefst met kabels zodat ze de hele gym in beslag nemen. Maar dit is nog niet genoeg nee, ze moeten ook nog es 3 verschillende paar halters hebben klaarliggen om erna nog een superset te doen !! Maar het mooiste vind ik nog dat deze gasten amper een paar maanden aant trainen zijn, als een gek tekeer gaan en dan toch maar afhaken omdat het niet vooruit gaat naar hun goesting
Nou ik googelde even naar Tabata en ik vind mijn idee er best op lijken; 10 seconden rust tussen de apparaten en 20 seconden per apparaat.
Ik vind het fijn om ééns per week te doen, maar uiteraard moet iedereen het lekker zelf weten.
tabata's zijn goed maar 4 min squats meer niet.
Je moet geen uur tabata's doen als je dat kan doe je het verkeerd. Na 4 min ben je gesloopt namelijk
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Dit doet me denken aan die vervelende gasten die niet wachten als het wat minder druk is maar toch de meest ingewikkelde constructies bedenken om een incline bench press uit te voeren, en dan nog het liefst met kabels zodat ze de hele gym in beslag nemen. Maar dit is nog niet genoeg nee, ze moeten ook nog es 3 verschillende paar halters hebben klaarliggen om erna nog een superset te doen !! Maar het mooiste vind ik nog dat deze gasten amper een paar maanden aant trainen zijn, als een gek tekeer gaan en dan toch maar afhaken omdat het niet vooruit gaat naar hun goesting
Is dit herkenbaar of niet ?
Waar dingen jou aan doen denken is niet zo belangrijk.
échte tabata's doe je met squats en thrusters. Andere vormen zijn energieverspilling. Wil je vet verbranden moet je eerst je voeding aanpassen, als dat goed is kan er een 1 á 2 keer een tabata bij of 20 minuten HIIT fietsen als je cardio wil doen. Daarnaast gewoon krachttraining blijven doen.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment