Bodybuilding Vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

valt mee dat jij je nog inhield

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      duidelijk een non sticky lezer
      Het woord van 2009 is geworden: ontvrienden. (kuthyves)

Geheel onterecht als je het mij vraagt, aangezien posseltje zojuist het beste woord evah heeft uitgevonden de non-sticky-lezer(is 1 woord)
      Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        N beginner zonder schema,s is gedoemd te verliezen.. Jammer dat de mannen hier, het zo vaak met heel veel geduld moeten uitleggen.. Toch wel enkele keren per week.. Eerlijk ik heb er respect voor, telkens weer beginnen ze opnieuw met uitleg... Ook hulp middelen of sups helpen geen zak, als jij je niet aan regels houd... N sportman, leeft naar zn sport en is bereid daar veel voor te doen... Maak n voeding en n train schema, want eerlijk waar dit slaat op niets...
        Ik sluit me hier helemaal bij aan!

Comment

Originally posted by peso View Post
          Het woord van 2009 is geworden: ontvrienden. (kuthyves)

Geheel onterecht als je het mij vraagt, aangezien posseltje zojuist het beste woord evah heeft uitgevonden de non-sticky-lezer(is 1 woord)
          Ontvrienden? Tering, wat een kontwoord. Betekend dat, dat je iemand verwijdert op hyves als vriend? Sjezus, waar gaat het heen. Swaffelen had tenminste nog iets van een betekenis.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ontvrienden is zoiets als ontluizen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X