Lichaamsvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichaamsvet

De onderwaterweging is de meest nauwkeurige methode voor meting van het vetpercentage.
    Indien deze meting in uw omgeving beschikbaar zou zijn, zou u daar dan gebruik van maken?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Volgens mij is dat nogal duur...
      Groeten

Comment

Comment

Bij de onderwaterwegingsmethode, die nu alelen nog bij de universiteit LEuven beschikbaar is, wordt je onder weater gewogen. Je bent dus niet afhankelijk van de hoeveelheid vocht in je lichaam. Naast de X-ray methode is deze methode de absolute GOLDEN STANDARD om je lichaamsvet uiterst nauwkeurig te meten. De meting zal maximaal 40 euro gaan kosten. Ons advies zal zijn om dit bijvoorbeeld maximaal 4 keer per jaar te laten uitvoeren.

Comment

oké en wat is de essentie van dit topic? een soort van enquete?
            Groeten

Comment

Originally posted by waanders View Post
              De onderwaterweging is de meest nauwkeurige methode voor meting van het vetpercentage.
              Indien deze meting in uw omgeving beschikbaar zou zijn, zou u daar dan gebruik van maken?
              Zoals Revius eigenlijk al zegt, ligt er aan wat je er voor neer moet leggen. Als het gratis was zou ik het sowieso doen. Vanwaar de vraag?
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Zie deze vraag als een soort van enquete om de behoefte naar deze methode te meten.

Comment

Zie deze vraag als een soort van enquete om de behoefte naar deze methode te meten.
                  Geen behoefte hier

Comment

Vind 40 euri nogal veel van het goede. Ga ik toch voor huidplooi meting. Dan maar wat minder nauwkeurig.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Waarom wil je dit weten als ik vragen mag?
                      Groeten

Comment

ik zou het best 1x laten doen voor 40 euro.
                        als de prijs rond de 20 euro lag, dan zou ik me best 2-3x per jaar laten meten.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          ik zou het best 1x laten doen voor 40 euro.
                          als de prijs rond de 20 euro lag, dan zou ik me best 2-3x per jaar laten meten.
                          Ik ook. Het is wel leuk om te weten precies voor je gaat cutten en precies na. Dan weet je precies je vooruitgang. Of precies voor een bulk en precies na een bulk. Dan kan je precies je VVM meten bij beide keren en weten hoeveel spier je gewonnen hebt.

Comment

Ik zou liever die meting doen die bilo zei. Ben de naam kwijt maar die is heel precies.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

als het nou ook eens in de buurt was.. maar leuven, wtf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X