Lichaamsvet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by waanders View Post
    De onderwaterweging is de meest nauwkeurige methode voor meting van het vetpercentage.
    Indien deze meting in uw omgeving beschikbaar zou zijn, zou u daar dan gebruik van maken?
    Originally posted by Tjaaaa View Post
    als het nou ook eens in de buurt was.. maar leuven, wtf
    Wel de vraag lezen he .

En mijn antwoord op de vraag: Neen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Niet echt behoefte. Als ik in de bak met water stap is het leeg. Schiet niet echt op.
      Mocht ik de behoefte hebben om een hele precieze waarde te willen hebben dan ga ik wel naar het ziekenhuis voor een volledige Dexa scan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Niet echt behoefte. Als ik in de bak met water stap is het leeg. Schiet niet echt op.
        Mocht ik de behoefte hebben om een hele precieze waarde te willen hebben dan ga ik wel naar het ziekenhuis voor een volledige Dexa scan.
        HAHAHAHAHAHAHAH xD

Comment

hahaha die fally weet het ook altijd zo mooi te brengen he geweldig! hahaha

Comment

als ik blijf drijven heb ik teveel vet simpel zat
            geen behoefte aan spiegel zegt genoeg

Comment

Tsunami in n teiltje

Comment

me vader bleef heel kalm toen de Tsunami onder zijn hotel balkon door kwam. Maar toen ik uit bad kwam rende hij voor zijn leven

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Ik zou liever die meting doen die bilo zei. Ben de naam kwijt maar die is heel precies.
                  DXA < onderwaterweging. En met 40€ is de laatstgenoemde ook nog goedkoper. Aan de andere kant heeft de eerste maar een hele kleine afwijking, en vertelt die precies waar het vet zit.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kan iemand mischien een link geven van de hoeveelheid vet je hoort te hebben,
                    op bepaalde leeftijd.

Comment

Originally posted by Ladyf View Post
                      kan iemand mischien een link geven van de hoeveelheid vet je hoort te hebben,
                      op bepaalde leeftijd.
                      Dat gaat niet per leeftijd. In een bulk rond de 150 gr.

Comment

als ik mijn vet duur wil laten meten, wil ik inderdaad weten waar het zit. Dexa-scan is mijn keuze.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by gameface View Post
                          Dat gaat niet per leeftijd. In een bulk rond de 150 gr.
                          OMFG die was dom!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            OMFG die was dom!
                            Gebeurt je wel vaker, nie?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                              Gebeurt je wel vaker, nie?
                              Ik had wat gedronken gisteravond en het niet eens goed gelezen joh xD.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X