fijne kerstdagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mr007 View Post
    Ik wens ook iedereen fijne dagen...

En wat falstyr betreft hij zegt gewoon wat die vind en draait er niet omheen. Hij is teminste duidelijk....en ik snap ook niet dat mensen zogenaamd over hem praten. Als jij 10000000x de zelfde dingen moet herhalen dan raak je vanzelf ook opgefokt. Maar dit was ff offtopic....ik wordt gewoon moe over het feit dat mensen hier constant commentaar krijgen. Hopen dat dit in 2010 verandert dan maar....
    niemand vraagt hem om dat ook 100000 x te herhalen.
    bovendien voor nieuwe bodynet leden is dat de eerste keer en is dat heel normaal dat ze dat soort vragen stellen

Originally posted by Bilo View Post
    valse stier wordt met de week gemener.
    Je vraagt je af wat hij hier nog doet als hij alle post zo vermoeiend vindt
    (behalve mijn pms beantwoorden als ik iets niet weet )

hahahahha valse stier

Originally posted by Revius View Post
    We mogen blij zijn dat we iemand als Falstyr hier hebben.
    lol je praat net alsof hij een god voor je is
    Last edited by GeneralIx; 26-12-2009, 00:10.

Comment

Originally posted by martin01
      lol je praat net alsof hij een god voor je is
      O ja? Als je wat meer te weten wilt komen van dingen buiten een standaard eet en trainingsschema heeft hij vaak het antwoord. Ik heb het niet over zijn persoonlijkheid, want ken hem niet persoonlijk. Dan zal ik me daarover niet uiten.

Hij heeft in ieder geval op veel dingen een goed en zinnig antwoord.
      Groeten

Comment

Als mensen nou is de moeite nemen om eerst te gaan lezen en dan hun vingers het werk te laten doen...dan hoeft hij en andere de dingen ook niet 100x te herhalen.

En inplaats van te zeggen dat hij niet goed bezig is kan je hem ook bedanken voor zn hulp en die van andere natuurlijk ook. Blijkbaar zijn een paar mensen hier wel traag van begrip...En ja hij kiest er voor om te antwoorden anders was dit geen forum geweest als niemand antwoordde....en mensen moeten niet zo gaan zeuren als hij de antwoorden anders brengt dan miss gewend het is hier geen gerechtshof waar je alles zo netjes mogelijk moet brengen.

En nee mensen die er veel van weten die zijn niet per definitie god...

Comment

Soms heb ik dagen dat ik god ben. ik schijt dan bliksem en kots vuur

Wat Bilo's reacties. Moet dan meteen denken aan me laatste MSN chats met Pinada waar we om zijn reacties mbt mij gewoon lachen. Waarom ik nog hier ben...mijn log en een aantal mensen. En af en toe nog de moeite nemen om in topics te reageren als mensen grote fouten maken zoals die mauy mongool of als ik duidelijk zie dat mensen tijd en moeite stoppen in wat ze doen zoals Hiddink beiden in het voer sectie.

Comment

als je hier als nieuwkomer bent, dan komt fallus idd over als een botte zak.
            maar naarmate je hier langer bent, krabbel je daar wel van terug en dan besef je ook wel dat hij nu eenmaal kort door de bocht is en geen heel verhaal eromheen gaat lullen, waar je verder niks aan hebt.

maargoed, soms kan het idd wel wat minder, maar moet eerlijk zeggen, lig er soms wel dubbel van het lachen hoe hij anderen de grond intrapt, vooral nieuwkomers die dan hunm bek moeten houden

gelukkig kerstfeest en een goed oud en nieuw everybody
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Nooit last gehad van falstyr, hij is 1 van de weinige die goed en interessant lees voer plaats waar je wat aan hebt.
              Daar zitten natuurlijk ook mindere post bij zoals bij vele, maar sommige vragen er echt om.
              Gwoon lkkr recht voor de raap, houwe zo ook in 2010.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Mr007 View Post
                Als mensen nou is de moeite nemen om eerst te gaan lezen en dan hun vingers het werk te laten doen...
                Zeg dat wel.

---

Ik heb totaal geen commentaar over zijn inhoudelijke info, integendeel. Het is zijn uiting waar ik mij aan stoor, zoals ik al duidelijk vermeld hebt. Zowel het lompe, als het hypocriete gedeelte.
                Ik vind het gewoon zonde dat iemand met handige antwoorden en andere visies zich dusdanig lomp verwoord, dat je hem bij voorbaat al niet meer serieus zou nemen. Door zijn verwoording komt hij extreem simpel over, terwijl dat niet het geval is.

Lijkt me handig om -van mijn kant- dit onderwerp verder te laten rusten. Zeker omdat iedereen valt over over een punt waar ik niet eens commentaar op heb. Is nogal een nutteloze discussie als je het beiden over andere dingen hebt.

Fijne feestdagen verder.
                Last edited by Patricia86; 26-12-2009, 14:47.

Comment

Discussie voeren mag hoor Patricia. Zou mezelf aardig in de voet schieten als ik dat verbood.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X