Vraagje groeien van biceps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje groeien van biceps?

Sport zo'n 3 jaar nu. Het valt mij op dat me biceps niet echt meer groeien het laatste 1/2 jaar.Zo'n 40cm blijf ik op hangen. Train het zwaar genoeg met verschillende oefeningen 2x per week!
    Gaat het zo langzaam of moet ik meer of minder biceps trainen de laatste tijd?????

Ten 1e we stellen ons meestal eerst voor in het daarvoor bestemde topic.

Het kan aan verschillende dingen liggen misschien train je ze niet goed....is je voeding niet goed...of je overtraind ze....het kan te maken hebben met je trainigsschema en/of voedingschema...

Comment

Zorg je wel voor voldoende herstel? Als je alleen maar traint en jezelf niet op herstel richt haalt het ook allemaal geen hol uit.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik lees uit, verschillende oefeningen dat: jij misschien niet heel je lijf traint? Beentjes ook?

Comment

2 x per week is teveel, het is een kleine spiergroep dus 1 keer per week flink aanpakken is voldoende, tenslotte ondersteunen ze tijdens de rug oefeningen.

Zorgen dat je rug en biceps niet samen doet, biceps starten als je begint te trainen niet eerst de andere spiergroep omdat je bij het begin van u training nog fit bent en dus iets zwaarder kunt gaan.Voldoende tijd tussen rug en biceps training laten zodat ze voldoende kunnen recupereren.

Grtz
          stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X