Behaalde resultaten tot 31-12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behaalde resultaten tot 31-12

Wat hebben we bereikt dit jaar en wat zijn we van plan te bereiken in 2010 ?

ik trap wel af , ben dit jaar begonnen met fitness en begon op een gewicht van 62 kilo ben nu 74 kilo en ben relatief veel spiermassa aangekomen!

Mijn streven is om in de zomer 2010 rond de 80 kilo te wegen!

Alvast een prettige jaarwisseling aan iedereen op het forum!
    Last edited by bramvermolen; 31-12-2009, 11:25.

Die topic hebben we al Bram.....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Die topic hebben we al Bram.....
      oh haha ,dan ben ik een beetje scheel :P

slotje plx

Comment

ik weet niet eens hoe ik er in het begin van het jaar precies voor stond.

Denk iets van:
        1.85m
        73 kg
        10%

nu
        1.85m
        81 kg
        10 a 11%

+- 6.39 kilo spiermassa erbij dus.

Comment

oh, nou modjes, zouden jullie dan zo vriendelijk kunnen zijn en mijn reactie naar dat topic te verplaatsen?

Comment

Ik kan me alleen herinneren dat er een topic met goede voornemens voor 2010 is, niet een topic over wat je hebt bereikt in 2009.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

nee vandaar ik was wel benieuwd naar de gains die iedereen bereikt had ! , btw wel nice stats misterfit ook zo lekker droog ?

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
                nee vandaar ik was wel benieuwd naar de gains die iedereen bereikt had !
                Geen flauw idee.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  ik weet niet eens hoe ik er in het begin van het jaar precies voor stond.

Denk iets van:
                  1.85m
                  73 kg
                  10%

nu
                  1.85m
                  81 kg
                  10 a 11%

+- 6.39 kilo spiermassa erbij dus.
                  Bijna exact dezelfde progressie en we zijn ook even oud.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Gewicht 5 januari was 101 kg en 21% bfNu 31 december 98 kg en 17 % bf

Bench van 1x85 naar 1x110
                    Squat van 1x150 naar 1x185
                    Deadlift van1x170 naar 1x210

Maar nu is alles naar de klote omdat ik al een maand niet getrained heb ivm operatie en voeding verneukt heb...
                    Maandag weer beginnen met benen/cardio en een cutschema, samen met mijn trainingspartner dus helpt ook wel weer een handje in de motivatie.

Zomer 2010 wordt iets van 88 kg met 12 % ofzo.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Sorry, ik dacht dat ze daar ook in schreven waar ze vanaf kwamen... Mijn fout Bram SORRY... Ikzelf heb niet zo veel te melden. Was geloof ik begin v het jaar maar 108kg bij 14% ofzo, maar was net n beetje opgeknapt van stevig ziek zijn... Nu ben ik 134,2kg bij bijna 11%.... Denk nu niet zoals sommige, dat het van 108 naar 134 gain is... De werkelijke gain van 9mnd kuren en mezelf het apezuur trainen/vreten is maar net iets meer dan 2kg...

Comment

Hey Shred,, 98kg bij 17% = 81.3 vvm heb je nu........ Je wil naar 88kg bij 12% =77,4 kg vvm.... Zoveel ben je toch zeker niet verloren aan spiermassa? Je staat nu al hoger dan je doel man...

Comment

Ik ben in april begonnen, woog toen 73 kg met ongeveer 16% vp, nu 81 kg met opnieuw 16% vp (2 maand gecut).

Ik weet niet juist wat mn 1 rm's toen waren maar ik gok bench press, squat en dl rond de 80 kg, nu: bp 107,5 sq 120 dl 160.
                          @ ketIF

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Hey Shred,, 98kg bij 17% = 81.3 vvm heb je nu........ Je wil naar 88kg bij 12% =77,4 kg vvm.... Zoveel ben je toch zeker niet verloren aan spiermassa? Je staat nu al hoger dan je doel man...
                            De huidige stand is van een maand geleden, gewicht schommelde tussen 97,5 en 98.
                            Ik weeg nu 98 maar aanzienlijk minder gespierd, kado v/d feestdagen en veel bier. Ik schat veilig, ik heb in het verleden minder makkelijke doelen gesteld en nooit behaald.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              De huidige stand is van een maand geleden, gewicht schommelde tussen 97,5 en 98.
                              Ik weeg nu 98 maar aanzienlijk minder gespierd, kado v/d feestdagen en veel bier. Ik schat veilig, ik heb in het verleden minder makkelijke doelen gesteld en nooit behaald.
                              Die spieren waar jij zo voor hebt gevochten zijn niet in n maand weg hoor Shred.. Je zou nu al 93kg bij 15% zijn.... Wat jij denkt te hebben verloren, is zo weer terug..... Ik hoop zelfs voor je, dat je er nog iets bij kan frotten..... Herstel 12% is het
                              Last edited by Knulletje; 31-12-2009, 12:37.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X