Stuk breder en hetzelfde gewicht.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stuk breder en hetzelfde gewicht.

Gister stond ik op de weegschaal op de sportschool : 78,3kg.
    Een trainingsmaat van mij, heeft a.s. gehad, is een stuk breder en een klein beetje sterker en weegt precies hetzelfde.

Toen hij op de weegschaal stond was hij toevallig ook precies 78,3kg. Hij is een klein beetje droger als mij het scheelt niet zo gek veel en is net zo lang.
    Als je hem zo ziet zou je hem zeker 5kg zwaarder schatten en ik ben ook niet 1 van de schraalste op de sportschool.

Waar kan het aan liggen dat we hetzelfde wegen, ongeveer zelfde BF hebben en hij toch stuk breder is?

Kan vanalles zijn.

Andere lichaamsverhoudingen.
    Zwaardere botten of vocht.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1. hij is droger zei je zelf al. dus hij heeft meer spiermassa dan jij
      2. AS geeft een beetje hardheid aan de spieren mee waardoor je ook nog eens groter lijkt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        1. hij is droger zei je zelf al. dus hij heeft meer spiermassa dan jij
        2. AS geeft een beetje hardheid aan de spieren mee waardoor je ook nog eens groter lijkt.
        Helemaal mee eens.......

Comment

78.3 kg en dan al anabolen nemen? Wat is zijn lengte eigenlijk, ben wel benieuwd

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            78.3 kg en dan al anabolen nemen? Wat is zijn lengte eigenlijk, ben wel benieuwd
            Ik begon op 77kg maar je moet ook naar de lengte kijken he

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
              Ik begon op 77kg maar je moet ook naar de lengte kijken he
              Daarom vraag ik ook om de lengte.

Ik ben 1.84m en het zou onzin zijn om het met 78.3 kg te gaan gebruiken. Ga het sowieso nooit gebruiken.

Comment

Lengte, leeftijd, gewicht, jaren training.. +Nog eens leef je er wel naar..... Telt allemaal mee

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Lengte, leeftijd, gewicht, jaren training.. +Nog eens leef je er wel naar..... Telt allemaal mee

Mijn lengte : 1,83
                  Leeftijd : 19
                  Gewicht : 78,3kg
                  Jaren training : 13,5 maanden waarvan 4 gekloot met blessure en dus niet max trainen.

En ik leefde er al naar maar nu ik wat meer kennis opgedaan heb ben ik ook bezig met voedingsschema etc en ben ik er heel de dag mee bezig (zelfs al ben ik opstap of feestje)

Die kerel zijn stats zijn hetzelfde als de mijne lengte niet precies maar als ik naast hem sta is hij net zo groot.
                  Trainingsjaren : 3 jaar, as gehad en leefde er naar maar laatste tijd wat minder. Is afgenomen in gewicht en kracht maar zijn spiermassa lijkt niet te verkleinen om de een of andere manier..

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                    Mijn lengte : 1,83
                    Leeftijd : 19
                    Gewicht : 78,3kg
                    Jaren training : 13,5 maanden waarvan 4 gekloot met blessure en dus niet max trainen.

En ik leefde er al naar maar nu ik wat meer kennis opgedaan heb ben ik ook bezig met voedingsschema etc en ben ik er heel de dag mee bezig (zelfs al ben ik opstap of feestje)

Die kerel zijn stats zijn hetzelfde als de mijne lengte niet precies maar als ik naast hem sta is hij net zo groot.
                    Trainingsjaren : 3 jaar, as gehad en leefde er naar maar laatste tijd wat minder. Is afgenomen in gewicht en kracht maar zijn spiermassa lijkt niet te verkleinen om de een of andere manier..
                    19jaar, eigenlijk maar 9,5mnd echte training, nee zou het ook nog niet doen hoor Maas..... Ja he he hij heeft 3 jaar trainen erop zitten, dat blijft wel beter zitten.. Het zou anders zijn als , als hij niets meer doet...Zolang hij zn spieren n beetje prikkelt blijven ze redelijk aanwezig......

Comment

Je moet ook naar de postuur en vorming van het lichaam kijken. Die is namelijk bij iedereen anders. Zo kun je dus situaties krijgen die jij noemt als voorbeeld dat een ander breder lijkt dan jij, terwijl de totale massa in gewicht hetzelfde is bij beide. Zo komt het ook voor dat iemand die langer is als jou toch kleiner kan lijken. Op die manier kan je iemand van 1.75 schatten op een lengte van 1.80 of juist andersom.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        19jaar, eigenlijk maar 9,5mnd echte training, nee zou het ook nog niet doen hoor Maas..... Ja he he hij heeft 3 jaar trainen erop zitten, dat blijft wel beter zitten.. Het zou anders zijn als , als hij niets meer doet...Zolang hij zn spieren n beetje prikkelt blijven ze redelijk aanwezig......

haha nee, ik hoef geen volle kuur ofzo... misschien >Ooit< een 6 weken winny kuurtje maar daar ben ik nog totaal niet mee bezig, eerst doorgaan met benen en goed eten.
                        Maarja verder zeggen ze op de sportschool dat ik een best flinke aanleg heb,
                        en daarom vond ik het ook al een beetje raar...

Nee maar vond het beetje vaag ongeveer zelfde bf, zelfde lengte, zelfde leeftijd en toch is hij breder in de zin van spieren. Qua kracht zit ik wel goed in de buurt.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                          Gister stond ik op de weegschaal op de sportschool : 78,3kg.
                          Een trainingsmaat van mij, heeft a.s. gehad, is een stuk breder en een klein beetje sterker en weegt precies hetzelfde.

Toen hij op de weegschaal stond was hij toevallig ook precies 78,3kg. Hij is een klein beetje droger als mij het scheelt niet zo gek veel en is net zo lang.
                          Als je hem zo ziet zou je hem zeker 5kg zwaarder schatten en ik ben ook niet 1 van de schraalste op de sportschool.

Waar kan het aan liggen dat we hetzelfde wegen, ongeveer zelfde BF hebben en hij toch stuk breder is?
                          Genen.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X