Waar sport jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

in-tension scheveningen

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Ook die fitnessinstructeurs sporen niet. Hij gaf laatst als advies: niet te hard trainen anders krijg je spierpijn!
      Die zou ik echt in zijn gezicht uitlachen. Wat een pannekoek.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Fitness First.

Comment

sinds dit jaar by kloos 2 u in assen bevalt goed

Comment

Mischien niet de beste keuze maar ik denk voor te beginnen wel goed en alvast beter dan thuis daar heb ik ook niet alles heb mijn schema mee genomen en oke begeleiding is er niet of niet zoals het hoort maar er waren toch wel gasten om mij te helpen of raad te geven waar nodig was

Comment

studentensportcentrum, tilburg. 90 eurotjes en je kan er een heel jaar tegenaan vlammen!!
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Fidnuz @ Heerenveen ... 25,- p/mnd

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Ook die fitnessinstructeurs sporen niet. Hij gaf laatst als advies: niet te hard trainen anders krijg je spierpijn!
                  Sinds wanneer luisteren wij naar instructeurs? Je zegt Hoi en gaat aan het werk. Als ze tegen je aan beginnen te lullen gewoon negeren. "oh had je het tegen mij? ja je blaat zoveel onzin dacht dat je tegen zo'n huisvrouwtje aan het lullen was".

Comment

sourcy centre
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Gold's gym@ nieuwegein

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Sinds wanneer luisteren wij naar instructeurs? Je zegt Hoi en gaat aan het werk. Als ze tegen je aan beginnen te lullen gewoon negeren. "oh had je het tegen mij? ja je blaat zoveel onzin dacht dat je tegen zo'n huisvrouwtje aan het lullen was".
                        Hij zei het ook niet tegen mij.. Hij was een nieuwe lid aan het rond leidden. Ik was een oefening aan het doen en hij was naast me en ik hoorde dat.

Comment

Wat betreft dat niet te hard trainen vanwege spierpijn, zoiets vertelde m'n fitness leraar op school ook. Hij zei dat je wel hard genoeg moest trainen om een prikkel te krijgen, maar niet zo zwaar dat je weet dat je gegarandeerd spierpijn krijgt. Dat moet je voorkomen omdat anders het herstel te lang duurt. Volgens hem moet je in staat zijn om na 48 uur weer zo'n zelfde training neer te kunnen zetten en dat het nutteloos is als dus je bijv. vandaag rug traint pas een week later weer rug te trainen.

1. Daar was ik het dus zeg maar niet echt mee eens.
                          2. Als ik om de 48 uur dezelfde spiergroep weer moet pakken volgens zijn theorie hoe de fak ga ik dan al mijn spiergroepen voldoende kunnen trainen met een split schema.
                          3. Onee, dat is waar. Split trainen is onzin van bodybuilders van 30 jaar geleden. Dat is achterhaald. Je moet fullbody trainen en 3 sets maken van 8-12 reps. Want dat is het beste.

Eeeh dan wil ik niet veel zeggen, maar DAT is achterhaald. Dat laatste. Afijn.
                          Hoopte ik iets bruikbaars te leren op school omtrent fitness en tkf, valt dat ook weer tegen.

Ow en punt 4: Ik lach hem best wel uit om deze theorie want ik pak alle spieren 1x per week en ik ga er ontzettend hard op.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                            Gold's gym@ nieuwegein
                            24/7 geopend!!! ik train er als mijn gym dicht is.
                            <------ BB Gun doet auw!

Comment

Fitnesscentrum Roden.
                              Stelt niet veel voor, vaak moet je wachten.
                              Personeel kan wat beter, stoere mannetjes.

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
                                24/7 geopend!!! ik train er als mijn gym dicht is.
                                Ja best ideaal dat Gold's altijd open is Maar of ik ooit in die 2 jaar dat ik er train er al eens snachts binnen ben geweest...nope!
                                Ben dan wel eens te vinden in de kroeg direct naast de gold's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X