in-tension scheveningen
Waar sport jij?
Collapse
X
-
-
Mischien niet de beste keuze maar ik denk voor te beginnen wel goed en alvast beter dan thuis daar heb ik ook niet alles heb mijn schema mee genomen en oke begeleiding is er niet of niet zoals het hoort maar er waren toch wel gasten om mij te helpen of raad te geven waar nodig was
Comment
-
Originally posted by gameface View PostOok die fitnessinstructeurs sporen niet. Hij gaf laatst als advies: niet te hard trainen anders krijg je spierpijn!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSinds wanneer luisteren wij naar instructeurs? Je zegt Hoi en gaat aan het werk. Als ze tegen je aan beginnen te lullen gewoon negeren. "oh had je het tegen mij? ja je blaat zoveel onzin dacht dat je tegen zo'n huisvrouwtje aan het lullen was".
Comment
-
Wat betreft dat niet te hard trainen vanwege spierpijn, zoiets vertelde m'n fitness leraar op school ook. Hij zei dat je wel hard genoeg moest trainen om een prikkel te krijgen, maar niet zo zwaar dat je weet dat je gegarandeerd spierpijn krijgt. Dat moet je voorkomen omdat anders het herstel te lang duurt. Volgens hem moet je in staat zijn om na 48 uur weer zo'n zelfde training neer te kunnen zetten en dat het nutteloos is als dus je bijv. vandaag rug traint pas een week later weer rug te trainen.
1. Daar was ik het dus zeg maar niet echt mee eens.
2. Als ik om de 48 uur dezelfde spiergroep weer moet pakken volgens zijn theorie hoe de fak ga ik dan al mijn spiergroepen voldoende kunnen trainen met een split schema.
3. Onee, dat is waar. Split trainen is onzin van bodybuilders van 30 jaar geleden. Dat is achterhaald. Je moet fullbody trainen en 3 sets maken van 8-12 reps. Want dat is het beste.
Eeeh dan wil ik niet veel zeggen, maar DAT is achterhaald. Dat laatste. Afijn.
Hoopte ik iets bruikbaars te leren op school omtrent fitness en tkf, valt dat ook weer tegen.
Ow en punt 4: Ik lach hem best wel uit om deze theorie want ik pak alle spieren 1x per week en ik ga er ontzettend hard op.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: