hey topsporters,
ff een vraagje aan jullie:
ik heb de laatste weken/bijna maanden enorm last van mijn anus
ik ga echt ongeveer 4 of 5 keer per dag naar de wc en dan bedoel ik niet plassen, en elke keer afvegen met papier heeft geleid tot irritatie bij me billetjes

ik wordt er zooooo gek van he, op werk en school heb ik er zooooooveeel last van.
ik moet bijna om de half uur naar de wc om te jeuken enz.
tijdens het schijten zelf zie ik geen bloed, maar zodra ik het afveeg met een stuk wc-papier dan is daar wel weer bloed

het ergste is als ik ga fietsen naar me werk of school of wat dan ook en er met alle pijn op me harde zadel moet zitten
ik wordt er echt echt echt gek van.
ik denk ik ga dit niet bij het onderwerp neerzetten,anders opent niemand de topic meer
dus ik hoopte of iemand wat tips voor me had, iemand enig ervaring hiermee??
bedankt.
gr
martin
ff een vraagje aan jullie:
ik heb de laatste weken/bijna maanden enorm last van mijn anus

ik ga echt ongeveer 4 of 5 keer per dag naar de wc en dan bedoel ik niet plassen, en elke keer afvegen met papier heeft geleid tot irritatie bij me billetjes

ik wordt er zooooo gek van he, op werk en school heb ik er zooooooveeel last van.
ik moet bijna om de half uur naar de wc om te jeuken enz.
tijdens het schijten zelf zie ik geen bloed, maar zodra ik het afveeg met een stuk wc-papier dan is daar wel weer bloed

het ergste is als ik ga fietsen naar me werk of school of wat dan ook en er met alle pijn op me harde zadel moet zitten

ik wordt er echt echt echt gek van.
ik denk ik ga dit niet bij het onderwerp neerzetten,anders opent niemand de topic meer

dus ik hoopte of iemand wat tips voor me had, iemand enig ervaring hiermee??
bedankt.
gr
martin
Comment