Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lol mooi onderwerp ook. Best wel vaak vind ik 5 keer per dag en soms vaker.
Zelf meestal 2 keer per dag. Maar goed ik zal ook wel dan lang niet zo veel eten
ik zou gewoon vochtige toiletdoekjes gebruiken in de toekomst als je naar de grote wc gaat
je probleem zal opgelost zijn is zacht en schuurt niet omdat het vochtig is
dus proberen maar!
ik zou gewoon vochtige toiletdoekjes gebruiken in de toekomst als je naar de grote wc gaat
je probleem zal opgelost zijn is zacht en schuurt niet omdat het vochtig is
dus proberen maar!
In dat soort doekjes zitten tog soort van parfum voor een geurtje? Dan is het tog niet echt verstandig als je daar een wondje hebt.
Hep je zelf al eens een gescheurde anushuidplooi gehad? Dat is niet 1,2,3 over en genezen hoor. Als je moet poepen scheurt het al open. Je kan zalven wat je wilt maar zolang het niet een lichaamsdeel die niet beweegt is het niet zo makkelijk. En een pleister op ja anus is ook geen optie denk ik!
misschien dan een raar idee en behoorlijk anti bodynet. maar als je 2 dagen niks eet, krijgt het dan tijd genoeg om dicht te groeien?
Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
is ook gemaakt voor kinderen(dan is het normaal zo neutraal mogelijk gemaakt) en volwassenen
het is wel een oplossing om het probleem te voorkomen en denk als je een wondje hebt dat het nog altijd beter is met iets vochtig erover gaan dan iets droog
misschien dan een raar idee en behoorlijk anti bodynet. maar als je 2 dagen niks eet, krijgt het dan tijd genoeg om dicht te groeien?
theoretisch misschien wel, maar je zal dan wel moeten drinken en ik ben bang dat je dan hele dunne "scherpe" poep krijgt die je anusplooi dan weer open "snijd". Je moet zorgen voor een juiste balans in je voeding zodat je ontlasting een juiste consistentie heeft. Niet te hard en niet te nat.
We raar om er zo ver te praten maar ja het hoort er natuurlijk allemaal bij.
Ik gok op haargroei rond je sterretje (of puntje je weeeet t niet ) en dat jij dan gaat zitten krabben en tja dat gaat bloeden handjes op de bovenbenen en niet krabben en kijk het dan even aan en je mag wel heel raar eten als jij 5 keer per dag moet skitten :O ik ga 1 keer in de 2 dagen :|.
Heb er ook een lange tijd last van gehad.
Op een gegeven moment ben ik vochtige doekjes gaan gebruiken en moet zeggen dat het me heel goed heeft geholpen.
Zoals al gezegt ander toiletpapier, ben je zo'n viezerik die altijd op school poept? Smeer er vaseline op als je last hebt.. Niet persen als je poept he, dat is vaak de grootste oorzaak. Als je het er niet uit krijgt eet dan meer vezels en goede vetten.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Ik gok op haargroei rond je sterretje (of puntje je weeeet t niet ) en dat jij dan gaat zitten krabben en tja dat gaat bloeden handjes op de bovenbenen en niet krabben en kijk het dan even aan en je mag wel heel raar eten als jij 5 keer per dag moet skitten :O ik ga 1 keer in de 2 dagen :|.
Eehm ik wil niet al te veel zeggen, maar 5x op een dag is voor krachtsporters als bb-ers en powerlifters etc. gewoon normaal hoor. Denk eerder dat jij iets fout doet als je maar 1x in de 2 dagen gaat. Zo zal je hoogstwaarschijnlijk te weinig eten.
Zoals al gezegt ander toiletpapier, ben je zo'n viezerik die altijd op school poept? Smeer er vaseline op als je last hebt.. Niet persen als je poept he, dat is vaak de grootste oorzaak. Als je het er niet uit krijgt eet dan meer vezels en goede vetten.
Waarom ben je een viezerik als je op school poept dan? Als je moet poepen, moet je poepen toch? Of is het thuis opeens niet meer vies..?
Ik ga normaal 1x per dag (bulk), en 1x per twee dagen in de cut. Of ik moet ziek zijn, dan is het wat vaker. In extreme gevallen is het twee keer per dag, maar is echt uitzondering op de regel. Truc is gewoon lekker de tijd nemen. Krantje erbij, the works.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ga normaal 1x per dag (bulk), en 1x per twee dagen in de cut. Of ik moet ziek zijn, dan is het wat vaker. In extreme gevallen is het twee keer per dag, maar is echt uitzondering op de regel. Truc is gewoon lekker de tijd nemen. Krantje erbij, the works.
Ohw ja, de tijd neem ik zeker. Gemiddeld per keer zit ik iets van 15-20 minuten, vind het echt fucking relaxt om te schijten! Maarja, elke keer 20 minuten is 200 minuten per dag, bijna 3,5 uur van de 14 uur dat ik niet slaap. Dat is 25% van de dag, dat ik op de WC zit. Hoe ga ik dat in godsnaam doen als ik fulltime moet werken???
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
haha ja hier op't werk lachen ze daar bij mij ook altijd mee. ik werk als zelfstandige dus factureer elke dag aan de klant een aantal uur (oké 't zijn geen uren ma toch) die ik eigenlijk op de pot doorbreng
Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment