Bedankje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankje

Heren en Dames op dit forum,

Boven in mijn beeld staat al een tijdje het volgende:
    het is ons opgevallen dat je al enige tijd geleden voor het laatst hebt gepost op het forum.

En dat klopt ook helemaal. Ik heb denk ik slechts ergens in het begin 3 berichtjes geplaatst, waarvan ook nog eens een paar (dat weet ik nu pas) domme vragen.

Maar, en nu komt het, wat ik wel doe, is heel erg veel lezen op deze site en daar doe er echt mijn voordelen mee. Daarom wil ik de mensen die steeds de moeite nemen om toch steeds maar weer te reageren, dan wel moeite nemen om iets uit te leggen, even bedanken. Want, zonder jullie dwaalde ik nog steeds rond in mijn onwetende wereldje. Ik kan nu een schema maken voor zowel voeding als voor in de sportschool, dan wel heb ik nu een hoop achtergrond informatie.

Ruim een jaar ben ik nu serieus bezig en na wat aan geprutst te hebben, heb ik eindelijk een goed schema voor mezelf kunnen maken De afgelopen anderhalve maand ben ik dan ook ruim 6 kilo aangekomen, zonder dat mijn vetpercentage echt flink gestegen is. Daarnaast heb ik ook het gewicht van vele oefening kunnen opschroeven en voel ik me echt uitstekend

En daarom heren en dames, wil ik jullie bij deze even bedanken!

Keep up the good work

Ik denk dat je jezelf een schouderklopje moet geven bro.

Comment

6 kilo in anderhalve maand, nice

Comment

Goeie genade, 6 kg? weet je zeker dat je niet ondervoed was of ooit al meer spieren had? Zo niet, heb je misschien wel aanleg om groot te worden.

Comment

Het is een hobby/sport waaar je geduld en doorzettingsvermogen voor moet hebben.
          Ons en het forum mag je bedanken voor de richtlijnen en hulp maar jezelf voor het doorzetten.

Ga zo door en je wordt nog eens groot!
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

De meeste vinden het leuk hun kennis door te geven aan mensen die de zelfde hobby/sport/levenstijl willen gaan doen.
            Je zelf mag je best een schouderklopje geven omdat jij het allemaal doet.
            opzich ben ik benieuwd naar je ontwikkeling kwa foto's maar dat mag je pas doen na 20posts.
            suc6 ermee en grow like a bear!
            Calisthenics / Street workout

Comment

Gefeliciteerd, want uiteindelijk heb je het wel zelf gedaan... Hele mooie gain man, geweldig...

Comment

Aaaah, ik denk dat je bij die 6 kilo ook vocht mee moet nemen, natuurlijk ook creatine gebruikt en daarnaast nog rpm+drive stack. Ook had ik anderhalve maand vrij, dus kon ik me erg goed aan de schema's houden

Thanks voor de complimentjes

Comment

dankje bas
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X