Sickpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je vergeet nog: JeWeEeToGGGG ZeLLuFF
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by peso View Post
      GenTjUh! PrObeEr iN IedEr GeVaL VeEl tE EteN! 47 kIlO??

alS jE eEn 6-paCk hEbT KaN jE naAr sUgaBaBeS.nL gAaN eN DaAr eEn sChaTjUh uItZoEkEn dIe 4-eVah vAn JuH HoUt
      En dan denk je dat mensen er uit groeien. me zusje van 21 typt ook nog steeds dat soort onzin :P

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Je vergeet nog: JeWeEeToGGGG ZeLLuFF
        SoOw eGtt hea, watt deNkt dii wel niee
        fock die haturz!
        haten=verlaten
        kruisje rechtsbovenin
        Groeten

Comment

Ja mensen nu weten we het wel. Kappen aub.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

et adfundum en samengevat en zo....

Lees zomersticky voor je sick pack.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              Bij super de boer zijn de six packs in de aanbieding. Je moet wel van heineken houden.
              Voor de rest als tip: lezen en nog eens lezen hier op het forum dan kom je ervan zelf achter.

Voor de rest welkom.

Daar moet je zestien voor zijn toch??

gewoon zomersticks en waarom alleen gaan voor een sixpack als kerel wil je toch ook mooie armen en benen en rug

welkom en succes

Comment

Originally posted by robq2 View Post
                Daar moet je zestien voor zijn toch??

gewoon zomersticks en waarom alleen gaan voor een sixpack als kerel wil je toch ook mooie armen en benen en rug

welkom en succes
                Je vergeet borst

Comment

Originally posted by figoro View Post
                  wil je zoals dat jongetje worden die was bij schockdoc bodybuilding? zoo vroegg mogelijk
                  welk jongetje? mar wil nog wel graag wat ete geen snoep meer dan.. mar heeft iemand gwoon tips voor training?

nog bedankt vor de verwelkoming...

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                    welk jongetje? mar wil nog wel graag wat ete geen snoep meer dan.. mar heeft iemand gwoon tips voor training?

nog bedankt vor de verwelkoming...
                    Lees alle stickies.
                    Schrijf je in bij een sportschool.
                    Ga er niet alleen naar toe, maar train tot je flauwvalt.
                    Doe dit 2/3 keer per week.
                    Meet je BF%.
                    Maak naar aanleiding van je lengte BF VVM en gewicht een voedingsschema en besluit of je gaat bulken of niet.
                    Ga nog meer trainen.
                    Ga nog meer eten.

Als je dit lang doet, dan krijg jij een sickpack :-)

Comment

Originally posted by Audioslave View Post
                      Lees alle stickies.
                      Schrijf je in bij een sportschool.
                      Ga er niet alleen naar toe, maar train tot je flauwvalt.
                      Doe dit 2/3 keer per week.
                      Meet je BF%.
                      Maak naar aanleiding van je lengte BF VVM en gewicht een voedingsschema en besluit of je gaat bulken of niet.
                      Ga nog meer trainen.
                      Ga nog meer eten.

Als je dit lang doet, dan krijg jij een sickpack :-)
                      Van bulken krijg je geen sickpack.
                      Denk eerder dat er wat vet van je buik af moet.

Maar ik heb geen idee hoe trainen van toepassing is op kids, heb me er nog nooit in verdiept. Dus zal je geen advies geven voordat je dalijk int ziekhuis ligt.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                        Van bulken krijg je geen sickpack.
                        Denk eerder dat er wat vet van je buik af moet.

Maar ik heb geen idee hoe trainen van toepassing is op kids, heb me er nog nooit in verdiept. Dus zal je geen advies geven voordat je dalijk int ziekhuis ligt.
                        I know
                        Maar als je flink bulkt, krijg je wel meer massa. Dan kan je later met een cut je vet weghalen waardoor je een getekende taille krijgt (althans dat heb ik horen zeggen)

Comment

Ik denk dat je als beginner zonder te bulken ook al een beetje vorm in je buikspieren kan krijgen. Tenzij je natuurlijk monsterlijke abs wilt waar je mensen tussen kunt verpletteren. Maar dat denk ik niet bij een kereltje van 14. Voor op hyves zijn natuurlijk een paar lijntjes al voldoende. (licht vanaf boven en klaar is kees)

Edit: Voor die lijntjes zichtbaar te maken moet er natuurlijk wel wat vet van je lichaam af.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Ik denk dat je als beginner zonder te bulken ook al een beetje vorm in je buikspieren kan krijgen. Tenzij je natuurlijk monsterlijke abs wilt waar je mensen tussen kunt verpletteren. Maar dat denk ik niet bij een kereltje van 14. Voor op hyves zijn natuurlijk een paar lijntjes al voldoende. (licht vanaf boven en klaar is kees)

Edit: Voor die lijntjes zichtbaar te maken moet er natuurlijk wel wat vet van je lichaam af.
                            wat mot ik dan meer eten? en hoeveel x moet ik trainen in de week? (zonder sportschool) ga miss op karate mar hoeveel x situps enz

Comment

weet iemand wat ik kan eten waarin veel eiwitten zitten? ( eiwitten zijn tog goed vor een gespierd lichaam?) en weet iemand nog iets te eten met fatburners?

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                                weet iemand wat ik kan eten waarin veel eiwitten zitten? ( eiwitten zijn tog goed vor een gespierd lichaam?) en weet iemand nog iets te eten met fatburners?
                                Eieren, Kwark, Melk, Whey.
                                Ik gebruik zelf geen whey en ik kom al aan 120 gram eiwit per dag
                                Moet jij ook kunnen. (ik ben 15)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X