Je vergeet nog: JeWeEeToGGGG ZeLLuFF
Sickpack
Collapse
X
-
Originally posted by peso View PostGenTjUh! PrObeEr iN IedEr GeVaL VeEl tE EteN! 47 kIlO??
alS jE eEn 6-paCk hEbT KaN jE naAr sUgaBaBeS.nL gAaN eN DaAr eEn sChaTjUh uItZoEkEn dIe 4-eVah vAn JuH HoUt
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostBij super de boer zijn de six packs in de aanbieding. Je moet wel van heineken houden.
Voor de rest als tip: lezen en nog eens lezen hier op het forum dan kom je ervan zelf achter.
Voor de rest welkom.
Daar moet je zestien voor zijn toch??
gewoon zomersticks en waarom alleen gaan voor een sixpack als kerel wil je toch ook mooie armen en benen en rug
welkom en succes
Comment
-
-
Originally posted by gentjuh View Postwelk jongetje? mar wil nog wel graag wat ete geen snoep meer dan.. mar heeft iemand gwoon tips voor training?
nog bedankt vor de verwelkoming...
Schrijf je in bij een sportschool.
Ga er niet alleen naar toe, maar train tot je flauwvalt.
Doe dit 2/3 keer per week.
Meet je BF%.
Maak naar aanleiding van je lengte BF VVM en gewicht een voedingsschema en besluit of je gaat bulken of niet.
Ga nog meer trainen.
Ga nog meer eten.
Als je dit lang doet, dan krijg jij een sickpack :-)
Comment
-
Originally posted by Audioslave View PostLees alle stickies.
Schrijf je in bij een sportschool.
Ga er niet alleen naar toe, maar train tot je flauwvalt.
Doe dit 2/3 keer per week.
Meet je BF%.
Maak naar aanleiding van je lengte BF VVM en gewicht een voedingsschema en besluit of je gaat bulken of niet.
Ga nog meer trainen.
Ga nog meer eten.
Als je dit lang doet, dan krijg jij een sickpack :-)
Denk eerder dat er wat vet van je buik af moet.
Maar ik heb geen idee hoe trainen van toepassing is op kids, heb me er nog nooit in verdiept. Dus zal je geen advies geven voordat je dalijk int ziekhuis ligt.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostVan bulken krijg je geen sickpack.
Denk eerder dat er wat vet van je buik af moet.
Maar ik heb geen idee hoe trainen van toepassing is op kids, heb me er nog nooit in verdiept. Dus zal je geen advies geven voordat je dalijk int ziekhuis ligt.
Maar als je flink bulkt, krijg je wel meer massa. Dan kan je later met een cut je vet weghalen waardoor je een getekende taille krijgt (althans dat heb ik horen zeggen)
Comment
-
Ik denk dat je als beginner zonder te bulken ook al een beetje vorm in je buikspieren kan krijgen. Tenzij je natuurlijk monsterlijke abs wilt waar je mensen tussen kunt verpletteren. Maar dat denk ik niet bij een kereltje van 14. Voor op hyves zijn natuurlijk een paar lijntjes al voldoende. (licht vanaf boven en klaar is kees)
Edit: Voor die lijntjes zichtbaar te maken moet er natuurlijk wel wat vet van je lichaam af.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostIk denk dat je als beginner zonder te bulken ook al een beetje vorm in je buikspieren kan krijgen. Tenzij je natuurlijk monsterlijke abs wilt waar je mensen tussen kunt verpletteren. Maar dat denk ik niet bij een kereltje van 14. Voor op hyves zijn natuurlijk een paar lijntjes al voldoende. (licht vanaf boven en klaar is kees)
Edit: Voor die lijntjes zichtbaar te maken moet er natuurlijk wel wat vet van je lichaam af.
Comment
-
Originally posted by gentjuh View Postweet iemand wat ik kan eten waarin veel eiwitten zitten? ( eiwitten zijn tog goed vor een gespierd lichaam?) en weet iemand nog iets te eten met fatburners?
Ik gebruik zelf geen whey en ik kom al aan 120 gram eiwit per dag
Moet jij ook kunnen. (ik ben 15)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-