Sickpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gentjuh View Post
    weet iemand wat ik kan eten waarin veel eiwitten zitten? ( eiwitten zijn tog goed vor een gespierd lichaam?) en weet iemand nog iets te eten met fatburners?
    Iets te eten met fatburners? Die vraag snap ik niet.

Daarnaast, je bent nog in de groei. Goed en zeker voldoende eten dus.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

wat mot ik dan meer eten? en hoeveel x moet ik trainen in de week? (zonder sportschool) ga miss op karate mar hoeveel x situps enz
      Als je 18+ was zou ik tegen je zeggen: Ga volwaardig trainen bij een sportschool. Met volwaardig bedoel ik je hele lichaam en niet alleen je buik. We houden niet zo van de "buikspier-boys" aangezien dit een bodybuilding forum is.

weet iemand wat ik kan eten waarin veel eiwitten zitten? ( eiwitten zijn tog goed vor een gespierd lichaam?) en weet iemand nog iets te eten met fatburners?
      "Extra" dingen eten heeft geen zin. Het totaal plaatje moet kloppen. De totaal aantal genuttigde calorieen en voedingstoffen. Fatburners zitten niet in eten. Dit zijn meestal supplementen die je kunt nemen om je metabolisme te boosten. Ook dit heeft weinig nut als je totale voedingplaatje niet klopt.

Maar aangezien jij niet 18+ bent, weet ik niet of dit op jou van toepassing is en voordat je mijn advies opvolgt moet je er zeker van zijn dat het wel allemaal mag met jou leeftijd. Ik weet dit namelijk niet. (en ben te lui om me er in te verdiepen)
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Iets te eten met fatburners? Die vraag snap ik niet.

Daarnaast, je bent nog in de groei. Goed en zeker voldoende eten dus.
        ok mar wat moet im dan eten waar ik niet dik van word want wil die lijntjes graag kweken

Comment

ok mar wat moet im dan eten waar ik niet dik van word want wil die lijntjes graag kweken
          Ik zou gewoon zsm naar een sportschool gaan ;-)
          Goed eten en sporten, dan komt het vanzelf

Comment

Ow mijn god. Ik en me grote waffel.

Lees dit eerst maar door, want dat heb je nog niet gedaan.

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html <=== Klik

En als je dan nog vragen hebt lees je hem nog een keer.

En als je dan nog vragen hebt dan mag je ze stellen!
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
              Ow mijn god. Ik en me grote waffel.

Lees dit eerst maar door, want dat heb je nog niet gedaan.

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html <=== Klik

En als je dan nog vragen hebt lees je hem nog een keer.

En als je dan nog vragen hebt dan mag je ze stellen!
              beetje ingewikkeld allemaal.. mar ik heb geen halters kan ik ook gewoon trainingen thuis doen?

Comment

beetje ingewikkeld allemaal.. mar ik heb geen halters kan ik ook gewoon trainingen thuis doen?
                Te veel werk? Dacht ik al. Dan zou ik voor de ab-king pro gaan van tell sell. Sixpack binnen een week. Had ik ook.
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                  Te veel werk? Dacht ik al. Dan zou ik voor de ab-king pro gaan van tell sell. Sixpack binnen een week. Had ik ook.
                  wat is dat? moet je dat kopen of is dat training

Comment

kopen dus.... mar kan et ook zonder iets te kopen? mn ouders vinden et overbodig mar wil wel graag trainen en sixpack krijge

Comment

wat is dat? moet je dat kopen of is dat training
                      Jemig.

Wat sch00m probeert duidelijk te maken is dat het wel uitermate prettig zou zijn als je zelf ook eens wat moeite deed door bijvoorbeeld de stickies te lezen.

En dan niet na 5 minuten roepen dat ze ingewikkeld zijn.

Als je het de 1e keer niet begrijpt, lees je ze nog een keer.

We gaan je in ieder geval niet alles op een zilveren schaal aanreiken. Ik begrijp dat je een beginner bent qua voeding en training, maar doe in ieder geval wel je best om zelf wat te doen.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sch00m (zwaar) trainen op jonge leeftijd kan prima.

Ab-King pro, top spul. Moet je die gasten kijken op tv man. Al die gespierde mannen, Jezus, echt niet normaal. Aangezien het hele lichaam van hun zwaar gespierd is, traint de ab-King schijnbaar het hele lichaam.

En als je nu belt kost hij geen 10000 euro maar 99 euro. Let op deze actie is alleen geldig als je nu bestelt. Bespaar maar liefst 9901 euro en haal de ab-king pro in huis en binnen zes weken zult u versteld staan van de resultaten. U traint niet alleen de buikspieren, maar verliest ook nog eens 10 kg puur vet in de week. Bestel nu op = op

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Jemig.

Wat sch00m probeert duidelijk te maken is dat het wel uitermate prettig zou zijn als je zelf ook eens wat moeite deed door bijvoorbeeld de stickies te lezen.

En dan niet na 5 minuten roepen dat ze ingewikkeld zijn.

Als je het de 1e keer niet begrijpt, lees je ze nog een keer.

We gaan je in ieder geval niet alles op een zilveren schaal aanreiken. Ik begrijp dat je een beginner bent qua voeding en training, maar doe in ieder geval wel je best om zelf wat te doen.
                          Bedankt voor de uitleg.

Originally posted by Misterfit View Post
                          sch00m (zwaar) trainen op jonge leeftijd kan prima.

Ab-King pro, top spul. Moet je die gasten kijken op tv man. Al die gespierde mannen, Jezus, echt niet normaal. Aangezien het hele lichaam van hun zwaar gespierd is, traint de ab-King schijnbaar het hele lichaam.

En als je nu belt kost hij geen 10000 euro maar 99 euro. Let op deze actie is alleen geldig als je nu bestelt. Bespaar maar liefst 9901 euro en haal de ab-king pro in huis en binnen zes weken zult u versteld staan van de resultaten. U traint niet alleen de buikspieren, maar verliest ook nog eens 10 kg puur vet in de week. Bestel nu op = op
                          hahahahahaha
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

in tijden op dit forum niet zo gelachen

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                              in tijden op dit forum niet zo gelachen

lol:P mar weet je.. ik heb er egt wel wat voorover heb dat hele verhaal gelezen, en ben indd ook beginnertje mar train wel!
                              doe sinds anderhalve week 2x12 keer per dag bench crunch
                              savonds 40x situp alleen dan met handen op de borst( voel je je spieren meer)
                              mijn vraag is: heeft iemand nog tips vor mij om thuis the traine.. bijv opdrukke en dan hoeveel x per week of hardlopen ofzo.
                              alvast bedankt wel aardig dat jullie me willen helpen.

Comment

lol:P mar weet je.. ik heb er egt wel wat voorover heb dat hele verhaal gelezen, en ben indd ook beginnertje mar train wel!
                                doe sinds anderhalve week 2x12 keer per dag bench crunch
                                savonds 40x situp alleen dan met handen op de borst( voel je je spieren meer)
                                mijn vraag is: heeft iemand nog tips vor mij om thuis the traine.. bijv opdrukke en dan hoeveel x per week of hardlopen ofzo.
                                alvast bedankt wel aardig dat jullie me willen helpen.
                                Om te beginnen een paar 100 keer per dag opdrukken.
                                Nee geintje natuurlijk, wat je op de sportschool behaalt kan je nooit behalen met opdrukken, geloof me.
                                Op zich is het niet verkeerd dat je dus al begint met opdrukken, maar je begint eigenlijk pas echt als je flink gaat trainen in de sportschool.
                                Heb het er maar met je ouders over en schrijf jezelf nou maar in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X