Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie dat je voor spiegels aan het kijken was.
Wat heb je daar nu voor gekozen?
Heb een grote spiegel georven van mijn oma daar hou ik het nu ff bij.
In de toekomt misschien nog een paar aanschaffen bij de ikea , hehoorlijk goedkoop als je vergelijkt met anderen.
Vandaag even creatief geweest , ik miste nog dipbars of een diprack.
Ik had nog wat handvaten liggen van een oud apparaat die ik mooi op mijn free-rack kon maken na wat modificatie.
Hij is perfect stabiel en kan perfect dippen nu, weg met die 2 stoelen:P
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
zie het nut niet van extra dip bars. ik heb hetzelfde press rack. je kan gewoon die uitstekende vangers gebruiken om te dippen.
Ik raak de grond als ik die vangers gebruik en om dat te voorkomen gaat er teveel concentratie naar het niet de grond raken, inplaats van een goeie rom maken.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment