Lijkt falstyr wel, doe eens een lamp aan !
mijn filmpje slecht uitgevoerde bench
Collapse
X
-
Jammer, gaat nu al helemaal nergens meer over.. Ten eerste wil ik zeggen dat je n kutbank hebt om op te werken, hij is gewoon erg (te) smal.. Je vangers zijn best kort,en laag.. Als je het niet meer aankunt moet je de halter zo achteruit in de vangers kunnen pletteren,zonder zoeken. Je stang is te kort, want je schijven zitten helemaal aan het einde van je stang..Tot hier je materiaal........ Je bent n bodybuilder, je hoeft helemaal niet te bewijzen hoeveel jij kunt banken.. Bankdrukken is zoal alleen n goede oefening voor kracht, en niet voor spiermassa die jij best kunt gebruiken.. Pak je stang niet zo breed vast als je handen je lief zijn, ooit komen ze n keer klem ertussen.. Gebruik beter dumbbells om spiermassa te gainen.. Waarom zo,n haast? Je bent verdorie 15 en het gaat allemaal best goed, dat weet je zelf ook wel..Je ziet er voor n 15 jarige geweldig uit, man neem de tijd ervoor... En als laatste, doe dit aub nooit meer om iets te bewijzen. Daar komen alleen maar ongelukken van...Train op n goede en veilige manier, dan kom je er wel.. Laat je door niets of niemand opnaaien.. Train met gewichten die je aankunt, want dit kan zo natuurlijk niet...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJammer, gaat nu al helemaal nergens meer over.. Ten eerste wil ik zeggen dat je n kutbank hebt om op te werken, hij is gewoon erg (te) smal.. Je vangers zijn best kort,en laag.. Als je het niet meer aankunt moet je de halter zo achteruit in de vangers kunnen pletteren,zonder zoeken. Je stang is te kort, want je schijven zitten helemaal aan het einde van je stang..Tot hier je materiaal........ Je bent n bodybuilder, je hoeft helemaal niet te bewijzen hoeveel jij kunt banken.. Bankdrukken is zoal alleen n goede oefening voor kracht, en niet voor spiermassa die jij best kunt gebruiken.. Pak je stang niet zo breed vast als je handen je lief zijn, ooit komen ze n keer klem ertussen.. Gebruik beter dumbbells om spiermassa te gainen.. Waarom zo,n haast? Je bent verdorie 15 en het gaat allemaal best goed, dat weet je zelf ook wel..Je ziet er voor n 15 jarige geweldig uit, man neem de tijd ervoor... En als laatste, doe dit aub nooit meer om iets te bewijzen. Daar komen alleen maar ongelukken van...Train op n goede en veilige manier, dan kom je er wel.. Laat je door niets of niemand opnaaien.. Train met gewichten die je aankunt, want dit kan zo natuurlijk niet...
oke duidelijke taal
Ik ga dit echt heel serieus nemen!
thanks voor jullie reactie's advies
Comment
-
Originally posted by Pinada View Post@Falstyr: Je advies was zo zo mooi en goed, tot dat laatste woord. Laat het gewoon bij je advies, mijn inziens stuk krachtiger om alleen dat advies te geven dan om iemand ook nog even voor sukkel uit te gaan maken, ongeacht of je dat daadwerkelijk vindt. Als-ie vervolgens eigenwijs is en zegt dat hij het allemaal wel beter weet is het een ander verhaal .
Comment
-
Ik vind alle filmpjes zwaar kut. Als je niet met dit gewicht fatsoenlijk kunt bankdrukken moet je minder gewicht pakken.
Leuk als je denkt lekker zwaar te gaan met 1 zo'n kut rep, maar het is zwaarder om 8 tot 10 x met een fatsoenlijk gewicht perfecte reps te maken.
En waarschijnlijk ook effectiever. Overigens geloof ik ook geen woord van je stats.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJammer, gaat nu al helemaal nergens meer over.. Ten eerste wil ik zeggen dat je n kutbank hebt om op te werken, hij is gewoon erg (te) smal.. Je vangers zijn best kort,en laag.. Als je het niet meer aankunt moet je de halter zo achteruit in de vangers kunnen pletteren,zonder zoeken. Je stang is te kort, want je schijven zitten helemaal aan het einde van je stang..Tot hier je materiaal........ Je bent n bodybuilder, je hoeft helemaal niet te bewijzen hoeveel jij kunt banken.. Bankdrukken is zoal alleen n goede oefening voor kracht, en niet voor spiermassa die jij best kunt gebruiken.. Pak je stang niet zo breed vast als je handen je lief zijn, ooit komen ze n keer klem ertussen.. Gebruik beter dumbbells om spiermassa te gainen.. Waarom zo,n haast? Je bent verdorie 15 en het gaat allemaal best goed, dat weet je zelf ook wel..Je ziet er voor n 15 jarige geweldig uit, man neem de tijd ervoor... En als laatste, doe dit aub nooit meer om iets te bewijzen. Daar komen alleen maar ongelukken van...Train op n goede en veilige manier, dan kom je er wel.. Laat je door niets of niemand opnaaien.. Train met gewichten die je aankunt, want dit kan zo natuurlijk niet...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by o-eilering View Postniet, oke jullie zijn de volwassenen ik het kind.........
Heb je ook voorbelden van mensen die dus een normaal fysiek hebben en extreem sterk zijn?(behalve die indiche gast die een olifant half optilde)
Je zou denken dat je dan een soort dieren spieren zou moeten hebbenLast edited by LittleMofo; 20-01-2010, 09:44.
Comment
-
Originally posted by o-eilering View Postzucht..........je kan toch wel een beetje inschatten op basis van een fysiek lengte gewicht wat iemand ongeveer kon liften(ik iniedergeval wel) maar je hebt natuurlijk uitzonderingen
Tuurlijk is dit de top dan maar ik geef het alleen maar aan.
verder luisteren naar opa knulletjeCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostWeet niet of je ooit wedstrijden kijkt op tv maar die mannetjes zijn daar 60 a 70kg en beuken gewichten omhoog van mannen van 150kg.
Tuurlijk is dit de top dan maar ik geef het alleen maar aan.
verder luisteren naar opa knulletjeGroeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...22 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: