mijn filmpje slecht uitgevoerde bench

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt falstyr wel, doe eens een lamp aan !
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Jammer, gaat nu al helemaal nergens meer over.. Ten eerste wil ik zeggen dat je n kutbank hebt om op te werken, hij is gewoon erg (te) smal.. Je vangers zijn best kort,en laag.. Als je het niet meer aankunt moet je de halter zo achteruit in de vangers kunnen pletteren,zonder zoeken. Je stang is te kort, want je schijven zitten helemaal aan het einde van je stang..Tot hier je materiaal........ Je bent n bodybuilder, je hoeft helemaal niet te bewijzen hoeveel jij kunt banken.. Bankdrukken is zoal alleen n goede oefening voor kracht, en niet voor spiermassa die jij best kunt gebruiken.. Pak je stang niet zo breed vast als je handen je lief zijn, ooit komen ze n keer klem ertussen.. Gebruik beter dumbbells om spiermassa te gainen.. Waarom zo,n haast? Je bent verdorie 15 en het gaat allemaal best goed, dat weet je zelf ook wel..Je ziet er voor n 15 jarige geweldig uit, man neem de tijd ervoor... En als laatste, doe dit aub nooit meer om iets te bewijzen. Daar komen alleen maar ongelukken van...Train op n goede en veilige manier, dan kom je er wel.. Laat je door niets of niemand opnaaien.. Train met gewichten die je aankunt, want dit kan zo natuurlijk niet...

Comment

Couldn't agree more
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Jammer, gaat nu al helemaal nergens meer over.. Ten eerste wil ik zeggen dat je n kutbank hebt om op te werken, hij is gewoon erg (te) smal.. Je vangers zijn best kort,en laag.. Als je het niet meer aankunt moet je de halter zo achteruit in de vangers kunnen pletteren,zonder zoeken. Je stang is te kort, want je schijven zitten helemaal aan het einde van je stang..Tot hier je materiaal........ Je bent n bodybuilder, je hoeft helemaal niet te bewijzen hoeveel jij kunt banken.. Bankdrukken is zoal alleen n goede oefening voor kracht, en niet voor spiermassa die jij best kunt gebruiken.. Pak je stang niet zo breed vast als je handen je lief zijn, ooit komen ze n keer klem ertussen.. Gebruik beter dumbbells om spiermassa te gainen.. Waarom zo,n haast? Je bent verdorie 15 en het gaat allemaal best goed, dat weet je zelf ook wel..Je ziet er voor n 15 jarige geweldig uit, man neem de tijd ervoor... En als laatste, doe dit aub nooit meer om iets te bewijzen. Daar komen alleen maar ongelukken van...Train op n goede en veilige manier, dan kom je er wel.. Laat je door niets of niemand opnaaien.. Train met gewichten die je aankunt, want dit kan zo natuurlijk niet...

oke duidelijke taal

Ik ga dit echt heel serieus nemen!

thanks voor jullie reactie's advies

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            @Falstyr: Je advies was zo zo mooi en goed, tot dat laatste woord. Laat het gewoon bij je advies, mijn inziens stuk krachtiger om alleen dat advies te geven dan om iemand ook nog even voor sukkel uit te gaan maken, ongeacht of je dat daadwerkelijk vindt. Als-ie vervolgens eigenwijs is en zegt dat hij het allemaal wel beter weet is het een ander verhaal .
            Wilde eigenlijk Dumb Ass zeggen zoals Red Foreman dat doet in the 70's show

Comment

Ik vind alle filmpjes zwaar kut. Als je niet met dit gewicht fatsoenlijk kunt bankdrukken moet je minder gewicht pakken.
              Leuk als je denkt lekker zwaar te gaan met 1 zo'n kut rep, maar het is zwaarder om 8 tot 10 x met een fatsoenlijk gewicht perfecte reps te maken.
              En waarschijnlijk ook effectiever. Overigens geloof ik ook geen woord van je stats.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Ik had over deze reactie heen gelezen. Ruud, ik kon het zelf niet beter zeggen. Chapeaux!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

@knul goede reactie.

ps 103kg is knap ondanks alles voor een 15 jarige.

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
                    niet, oke jullie zijn de volwassenen ik het kind.........

Heb je ook voorbelden van mensen die dus een normaal fysiek hebben en extreem sterk zijn?(behalve die indiche gast die een olifant half optilde)

Je zou denken dat je dan een soort dieren spieren zou moeten hebben
                    Jah hoor maatje van mij net zo groot qwa lenge alleen 69-70 kg niet eens droog drukt een aantal reps 140kg full rom. Zeg dus niets
                    Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 09:44.

Comment

Originally posted by punani View Post
                      @knul goede reactie.

ps 103kg is knap ondanks alles voor een 15 jarige.
                      dat is no fucking way 103 kilo

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
                        zucht..........je kan toch wel een beetje inschatten op basis van een fysiek lengte gewicht wat iemand ongeveer kon liften(ik iniedergeval wel) maar je hebt natuurlijk uitzonderingen
                        Weet niet of je ooit wedstrijden kijkt op tv maar die mannetjes zijn daar 60 a 70kg en beuken gewichten omhoog van mannen van 150kg.
                        Tuurlijk is dit de top dan maar ik geef het alleen maar aan.

verder luisteren naar opa knulletje
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                          Weet niet of je ooit wedstrijden kijkt op tv maar die mannetjes zijn daar 60 a 70kg en beuken gewichten omhoog van mannen van 150kg.
                          Tuurlijk is dit de top dan maar ik geef het alleen maar aan.

verder luisteren naar opa knulletje
                          Het record van 15 jarigen in zijn gewichtklasse is iets van 120-130kg zag ik ergens.
                          Groeten

Comment

15 jaar, dan mag je nog niet eens brommer rijden

je bent lekker bezig gozertje!

leer de techniek goed!

en blijf van de BreEzAhs af
                            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by Revius View Post
                              Het record van 15 jarigen in zijn gewichtklasse is iets van 120-130kg zag ik ergens.
                              kan kloppen had ook egens gelezen maar weet niet meer waaar...
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Power dwingt respect af maar niet op deze manier...
                                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X